Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Mandag ca halv 5 lander det en privateid 737 med vip fra boeing.

Den skal stå på stand 7 dvs den du ser fra annsatteparkeringen mot syd.

Tenkte kansje det var noen som var inntresert i å se den,er ganske lekker.

Rune

Skrevet
Mandag ca halv 5 lander det en privateid 737 med vip fra boeing.

Er dette da halv 5 på morran eller kvelden, antar det er på kvelden pga. åpningstidene, for den er vel ikke fritatt for disse?

Uansett takk for varsel. :)

Skrevet

Jepp, stemmer bra det - det er en B737BBJ ("BBJ ONE")

som mest trolig kommer. og BBJ ONE-serien er en modifisert utgave av -700 serien; nærmere bestemt: 737-7CJ.

Skrevet

Kom desverre litt for sent til landingen, men etter en liten diskusjon med føreren av bilen kjørte vi en tur bort til terminalen. Der sto den flott i snøværet, fikk også tatt et bilde som jeg slenger ut selv om ikke kvaliteten er på topp: ;)

IMG_49202.jpg

Skrevet
Norge er ikke mye spottervennlig :P
Ihvertfall ikke på vintern.... synes den kunne kommet på sommern når det er lyst ;) Neida skal ikke klage, er morro at den kommer. :)
Skrevet

Rygge er jo ganske lite spottervennlig om sommeren også, med sitt flotte fotoforbud :P

Maskinen står forøvrig der enda, men med mindre man har med seg stige så skal det nok godt gjøres å få tatt bilde av den uten masse gjerder og tull i veien ;)

Skrevet
  • Forfatter

Maskinen går kl 10.00 tirsdag til berlin.

Jeg fikk gleden aa å se den inv gjett om den var lekker.

Fikk også pins fra boeing hehe.

Rune

Skrevet

Rune, du bør ønske deg et (spion)kamaera av nissen til jul. Om nissen ikke skulle ha noen flere på lager, så har jeg noen gode forbindelser vet du, HOW . HOW!!!!!!

ps. Pins, var det i entall eller flertall. Misunnelig? JA!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …