Skrevet 28. november 2008 16 år Jeg vurderte å kjøpe iPhone i morgen, og må ta turen til Finnsnes for å få tak i en. Men så fikk jeg høre at man kun kan kjøpe iPhone i rene Netcom-forretninger. Hva i all verden? Stemmer dette? Og er det isåfall en forretning på Finnsnes som faktisk selger iPhone?
Skrevet 28. november 2008 16 år Du kan kjøpe iPhone hos Eplehuset også, har jeg hørt. Men utover det vet jeg ikke hvem som selger dette. Slå på tråden hos de du tenkte å innom hos på Finnsnes og hør med dem. Tviler på at elektromarked som Elkjøp/Expert selger dem - men dette er bare spekulasjon.
Skrevet 28. november 2008 16 år https://netcom.no/iphone.html?fane=forhandlere "Du får kjøpt den på netcom.no, via NetCom Kundesenter og utvalgte butikker i hele Norge hos: Telebutikken, Expert, Elkjøp, Humac, Spaceworld og Eplehuset." Men hvorfor ikke bare bestille på nettet?
Skrevet 29. november 2008 16 år Forfatter Se der ja, tusen takk! Min mobiltelefon er delvis ødelagt, så jeg skulle gjerne hatt den akkurat nå, men jeg valgte å bestille på nett i morges. Så nå venter jeg bare på å få den i Posten! Er det noen som har eventuelle forslag til programmer jeg bør anskaffe, spill og lignende? Kan like gjerne ta det i denne tråden.
Skrevet 29. november 2008 16 år Djises Aleksander, du vet da at Klart Svar på Finnsnes, er ren netcom forretning Har hatt min Iphone i noen mnd nå, og er kjempe fornøyd, du finner alt av programer du kan ønske deg. Favorittene mine er Ocarnia som gjør at du kan spille fløyte på telefonen, + ett bowling spill hvor du svinger telefonen slik du ville gjort med bowling kule.
Skrevet 29. november 2008 16 år Beejive, supert program for msn o.l.. Facebook er også kjekt. Av spill kan kanskje hangman være av interesse? Bondesjakk og fire på rad er også greit (: Nweather er obligatorisk for mest mulig korrekte opplysninger, da det bruker info fra yr.no
Skrevet 29. november 2008 16 år Nweather er kjekt! Været som ligger inne på Iphone er det værste jeg har vært borti, har lagt til diverse steder her i Troms, og det viser samme temperatur, vær o.l for alle stedene. Så er nok dårlig oppdatert Av spill så vil jeg også anbefale kabal, vet ikke hvorfor men blir avhengig av det. Også såklart Xplane som faktisk er ute til Iphone nå, koster vel 29,- tror jeg. Og det er fett, flyve rundt med iphonen og bare bruke bevegelser for å ta av, lande o.l Ellers, programmer og spill jeg har: - Chopper - Helikopter spill - Tris - Tetris - Cannon game, en klassiker - Blue skies - Helikopter/jagerfly spill, ganske kult. - Xplane. - Solfree - Kabal som er gratis for nedlasting. - Video poker - poker. - Quick poker - poker. - BJ run lite - Black jack. - 21 pro - Black jack. - Diverse ordbøker hvor jeg velger hva jeg vil si og den utaler det, så fungere flott. Du hører hvordan du skal utale, de jeg har er gratis. Italiensk, fransk, spansk og tysk. - tv.nu - tv program oversikt. - G-park, Ute i en ukjent by med bilen? Parker og trykk på park, når du vil tilbake til bilen trykk "find car" og gps'en viser deg vei til der den står. - Facebook - bruker det ikke men, kjekt å ha - Dual level - Ett vater i Iphonen. - Units - regner om fot, mm, cm osv, alle måleenheter. - I doodie2lite - Tegne program - IM + lite - MSN - Wurdle - ordspill, finn ord. - Around me - GPS'en lokaliserer hvor du befinner deg og finner butikker, hotell, sykehus osv rundt deg og viser vei. - RF09 - fotball spill som er genialt moro - Word wrap - Anbefales på det sterkeste til alle sammen, ordspill igjen. Finn ord. - Itranslate - oversetter, her skriver du inn hva du vil oversette og den fikser resten. Men uttaler det ikke slik som de andre nevnt over gjør. - Ibowl - bowling spillet jeg nevnte. - Vegas pool lite - Billijard. - Ocarnia - Fløyte. - Cams ahoy - Varsler om fotobokser. - Strat assault - red alert lignende spill. - ihunt - Gå på jakt. - Write pad - skriver du e-post på telefonen og kommer til å gjøre det en del, så last ned dette, slipper å skrive vha tastaturet på skjermen, men heller bare bruk fingeren og skriv slik du hadde gjort med en penn på ett ark, er gratis så hvorfor ikke.
Skrevet 29. november 2008 16 år Smule's Ocarina er dritfett. Tenkte først at dette var noe jalla som kanskje funka hvis man var heldig osv, men det funker jo veldig bra!
Skrevet 30. november 2008 16 år Er det noen som kan fortelle meg om man må ha abonnement hos Netcom for å kunne ta i bruk iPhone? Skulle gjerne brukt den med mitt Telenor abonnement.
Skrevet 30. november 2008 16 år Vell hørte en teori at man bare kunne si Netcom opp, og så kjøpe deg Telenor (og da spare masse penger) men som sakt er bare noe jeg har hørt så.... Men skulle ønsket de hadde Telenor ja
Skrevet 30. november 2008 16 år Xplane kosta 55 kr for rt par dager sia. Så har su også tap tap revenge og ipint
Skrevet 30. november 2008 16 år Jeg skulle også gjerne ha hatt mitt Telenor abb. men gir opp hele greia å kjøper den med Netcom. Du kan si opp ditt Netcom abb. men da vil du få et gebyr fra Netcom på noen tusen.
Skrevet 30. november 2008 16 år Du kan si opp ditt Netcom abb. men da vil du få et gebyr fra Netcom på noen tusen. Yepp, du må kjøpe telefonen fri fra avtalen med Netcom. Dette koster et varierende beløp ut ifra hvilket abo du har på telefonen. Jailbreaking av iPhone 3G går, men du får ikke (foreløpig) fjernet SIM-sperren via denne metoden.
Skrevet 30. november 2008 16 år Ved å kjøpe en iPhone 3G 16GB med iTalk small som ligger på 2299, pluss 399 for første måneden og 2500 i bruddgebyr, da havner det på 5200 for en åpen iPhone 16GB.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.