Gå til innhold

Ny håndholdt konsoll: PSP eller Nintendo DS ?

Anbefalte innlegg

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

halo,

på utkikk etter ny hånholdt konsoll, har sett på PSP og Nintendo DS.

Hvem av konsollene er best ? PSP eller Nintendo DS ?

og hvem av De har DU ?

Skrevet

Har en PSP, brutterene en DS, og ut av den fighten kommer PSP best ut med alle sine funksjoner som WIFI, MP3, Video, utvidbart minne, grafikk, skjermstörrelse ovs. Men kommer jo ogsâ ann pâ hva slags spill du skal spille da!

Skrevet

Hva som er "best" er vel en smakssak, personlig har jeg en DS, grunnen til det er så enkel som at jeg syns håndholdte konsoller er til for å spille på når man kjeder seg på bussen, toget osv. og i så måte syns jeg DSen gjør seg best. I tillegg er det enklere å kjøre homebrew på DS som i tillegg gjør at du kan spille av musikk, filmer osv. i tillegg til å kunne laste ned alle mulige rare spill som aldri blir lansert her i vesten. Hva du til syvende og sist bør velge er en smakssak, titt litt rundt og se på spillene til begge to og velg utifra det er vel mitt beste tips.

Skrevet

Sindre:1790 for 8GB i forhold til 1390 for PSP med minnekort inngang som i teorien lar den ha sâ mye minne som man vil kaller jeg ikke en slikk og ingenting! PSP har Touchens features bortsett fra touchscreen.

Back to topic:

Prissammenligning

PSP:1390 kr

DS:1295 kr

Priser fra Elkjöp.

Gjest Emil-André Gundersen
Skrevet

Tror det blir DS, syns PSPen er litt for stor. :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...