Tore Urvik Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Heihei, jeg skal ha trening på ENOS_CTR i kveld, fra klokken 19:00 lokal tid, og et par timer fremover. Dere er hjertelig velkommen til å fly! (og evt. sitte ATC på andre posisjoner om folk ønsker det :grin: ) Mvh Tore Siter
Tore Urvik Skrevet 26. november 2008 Forfatter Skrevet 26. november 2008 Takk for de som stillte opp som trafikk idag, det ble litt å gjøre, og til tider virket det som at alt kom på en gang... Jaja, men det er derfor man trener, for å gjøre ting bedre neste gang... Igjen, takk Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 he he flott så posten din og tok en tur fra ESSA - ENBR med min 747 Cargo Siter
A L Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 he he flott så posten din og tok en tur fra ESSA - ENBR med min 747 Cargo Glad i den 747 cargon din Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 26. november 2008 Skrevet 26. november 2008 Jepp tar den med meg over alt PS: Cargo er litt mindre komplisert enn pax som må mates og holdes blide hele tiden, Cargoen er happy uansett Siter
Morten Ruud Skrevet 27. november 2008 Skrevet 27. november 2008 Jepp tar den med meg over alt PS: Cargo er litt mindre komplisert enn pax som må mates og holdes blide hele tiden' date=' Cargoen er happy uansett [/quote'] Så lenge det ikke singler i glass. Men du satset vel på harde flatpakkede møbler fra Ikea på ESSA-ENGM turen din Siter
Geir-Anders Hansen Skrevet 28. november 2008 Skrevet 28. november 2008 Var meningen med Jas gripen deler, men dette ble kanselert så det ble Ikea pakker i steden ja Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.