Skrevet 25. november 2008 16 år Hehehe, någon som sett på Charterfeber? Fulla Norrmän i "syden"... går på Svensk TV3 (webTV också) "Jeg kjenner meg ikke igjen her lenger..." "Nei det er jo ikke så rart, du har jo ikke vart her för" :grin:
Skrevet 25. november 2008 16 år Åjada, det er jo Norges beste reklame. Fulle harry-gutter/jenter på spritfest på Mallorca. Hurra! :crazy:
Skrevet 25. november 2008 16 år Finnes ikke bedre utdritningsprogram :grin: Tidligere i år (under skisesongen) så var vi en gjeng (en fritidsklubb) som var på tur til Røldal, etter bakken satt vi klistrer til skjermen, Satt vi å så på dette :grin: Morsomt til 1000
Skrevet 25. november 2008 16 år Det er det eneste jeg ser på på TV, helt konge program! Måtte det aldri ta slutt :grin:
Skrevet 26. november 2008 16 år Åjada' date=' det er jo Norges beste reklame. Fulle harry-gutter/jenter på spritfest på Mallorca. Hurra! :crazy: [/quote'] Nja, Mallorca - det var forrige sesong det (Sesong: 3). Nå er vi i Sesong: 4 faktisk, og nå er det Kypros og spesiellt Ayia Napa for alle pengene. Og til de som ikke får nok av denne serien (til dels meg selv), så blir det også minst en sesong til - altså Sesong: 5. Her er oversikten: Sesong 1: Gran Canaria (10 episoder) Sesong 2: Kreta (11 episoder) Sesong 3: Mallorca (10 episoder) Sesong 4: Kypros (11 episoder?) Sesong 5: ??? Synes nok selv at sesong 1 og 2 var de beste, f.o.m sesong 3 og utover - synes jeg det hele blir litt for drøyt innimellom. Men håper at Sesong: 5 kanskje blir bedre, det meste nå er jo uansett "arrangert" og det blir lettere å se at det hele er regissert på mange måter. Ellers var det jo en "herlig situasjon" når man se "teaseren" eller reklamen fra sesongen som går nå (altså Sesong: 4 - Kypros), som var hentet fra første episode. To (ikke akkurat bereiste) mannfolk står og klør seg i hue, når de skal sjekke inn på denne innsjekkings-automaten. De får opp spørsmålet "antall kolli", og da forstår den ene fyren ingenting - mens den andre svarer "kolli er det samme som kilo". Dermed står de og løfter sine kofferter opp flere ganger, for å "anslå" hvor mange kilo de tror koffertene veier. De velger til slutt at begge kofferter veier 10 kilo - dermed presser de inn "10" kolli ganger to, resultat? Noen "meter" med baggasjetagger ja.. Hun som sitter på innsjekk er litt spørrende til denne enorme remsen med tags, mens de skylder på at det var noe "galt med automaten" - he he.. rett og slett "priceless".. :cool:
Skrevet 26. november 2008 16 år Forfatter HAHAHAHAH, Lars, ligger sjuk hemma nu så detta måste jag se! WebTV here we come. Tack för tipset.
Skrevet 26. november 2008 16 år Forfatter Verkar inte som om tv3.se har webtv med Charterfeber, men går man på Norska sidan på "åpne meny" så väljer man Mallorca, avsnitt 1. Lite osäker på när det går på TV faktiskt.
Skrevet 26. november 2008 16 år Synes nok selv at sesong 1 og 2 var de beste' date=' f.o.m sesong 3 og utover - synes jeg det hele blir litt for drøyt innimellom. Men håper at Sesong: 5 kanskje blir bedre, det meste nå er jo uansett "arrangert" og det blir lettere å se at det hele er regissert på mange måter. [/quote'] Ening i dette, man fikk ikke det samme inntrykket av arrangert de første sesongene syns jeg. Men bare Østfold og Trøndelag har vel alene nok kandidater til at dette kan gå i unendelig mange sesonger. Frykter at det finnes en del kopier av han Svein rundt og kring også. Finnes vel ikke noe vondt i han, men hele fyren er jo en vandrende katastrofe. Hvilken sesong var det forresten han skulle prøve seg som eiendomsmegler? (snakk om å finne rett mann til rett jobb gitt... :grin:) Hele denne serien er litt som en ulykke; det er grusomt, men man klarer liksom ikke la vær å se.
Skrevet 26. november 2008 16 år Neida, skal nok ikke være med. Men er Tenerife som blir neste sesong, ser tv3 søker etter deltagere på www.tv3.no Når det gjelder de to som sjekket inn 10 kolli, istedenfor kilo. Jeg opplevde faktisk nøyaktig det samme rett før denne reklamen kom. Kom en militær kar, med 10 tager i hånden bort til meg på innsjekk og sa at han trodde han hadde trykket feil når den sporte hvor mange kilo han hadde. Jeg klarte å holde meg der og da, men kan le av det nå etterpå
Skrevet 26. november 2008 16 år Det tapte seg litt etter at dvergen og karen med cp dro hjem, de var jo stjernene i hele programmet, men var fortsatt artig helt frem til slutten.
Skrevet 26. november 2008 16 år Hvilken sesong var det forresten han skulle prøve seg som eiendomsmegler? (snakk om å finne rett mann til rett jobb gitt... :grin:) Det var vel Sesong: 2 dette ja, på Kreta. Da fikk Svein en ganske så "kort" ansettelse i "Kreta Eiendom" tror jeg det var, snakk om mye "tull" og lite "ull" ja. Uansett om han holdt på i bassenget, eller med opprenskning i blomsterbeddene - klarer han å "kløne" det til ja. Han ble jo aldri klarert til å være eiendomsmegler, så det ble kun "vaktmester" stilling på han.. he he
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.