November 24, 200816 yr Ja da var jeg ferdig med min nyeste modell, nemlig sud avation caravelle. Modellen er fra revell, og i skala 1:100. LN-KLP (eller Trond viking om du vil) ble levert til sas 8 mars 1960, og forlot flåten 27 august 1974, så over til bildene: Dett var dett, takk for titten. Neste prosjekt er rj-85 fra lufthansa regional.
November 25, 200816 yr Insert a right floating image Dette bør bære på center, så ordner det seg! En veldig flott modell, skulle ønske jeg hadde stødige hender (og tolmodighet) til å bygge sånt.. Har en lastebil jeg har holdt på me i 3-4 år? Iallefall så har jeg kommet 20% og ikke gjort noe på 2 år.. :grin:
November 25, 200816 yr Author Takk for hyggelige komentarer. Nå er problemet løst, jeg er litt nuub på dette med å legge inn bilder :grin:
November 25, 200816 yr Nydelig modell av et nydelig fly! Kjempejobb dette! dette må du absolutt være fornøyd med!