Skrevet 24. november 2008 16 år Siden jeg var festsjåfør så hadde jeg en del tid til overs på kvelden, så jeg tok noen nattbilder (kanskje til kjedsomhet for han jeg kjørte sammen med :grin: ).. Norske Skog Saubrugs (tatt med Nikkor 28mm) Fredriksten festning med bybruene i forgrunnen (tatt med Nikkor 28mm)
Skrevet 24. november 2008 16 år Dette var rått! Utrolig flott stemning i bildene! Lyset på festningen i bakgrunn på bilde to var lekkert! Er det pga den store blenderåpningen du får så spisse "stjerner" på gatelyktene?
Skrevet 24. november 2008 16 år Forfatter Takker for kommentarer Er ikke på grunn av stor blenderåpning, men det blir slik av lang lukkertid. Brukte blender 8 og lukkertid på 20sek på det siste bildet
Skrevet 24. november 2008 16 år det siste var så fint at jeg valgte å lagre det, men hva skjedde nederst der på bildet? Er det en steinkant eller noe?
Skrevet 24. november 2008 16 år Premium Medlem Hvis du ikke er fotograf av yrke, BLI DET!!!!! DETTE VAR VAKKERT! Ble sittende og måpe av det første, var nummeret fra å miste pusten av det andre.
Skrevet 25. november 2008 16 år Hvilken funksjon bruker du på kameraet? Forresten, prøv å selg disse bildene.. garantert salgbare!
Skrevet 25. november 2008 16 år Nydelig! Likte begge to veldig godt, det første var nesten litt magisk med all røyken som var lyst opp
Skrevet 25. november 2008 16 år Forfatter Takker for hyggelige kommentarer @ Even: Bruker ingen spess innstillinger på kameraet, men har programmodus på manuell og siden jeg brukte et gammet Nikkor objektiv så måtte jeg bruke manuell fokus, samt å stille blenderen på selve objektivet. Hvitbalansen husker jeg ikke, men pleier som regel å bruke manuell der og..
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.