Skrevet 23. november 2008 16 år Hei! Lagde en aldri så liten Timelpse film av noen forbipasserende voksende skyer.. Tenkte at den eg like gjerne kunne dele den med dere også. [video:youtube] Legg gjerne igjen litt konstruktiv kritikk eller en kommentar Hen en fortsatt flott dag!
Skrevet 23. november 2008 16 år Dumt med strømledningene på toppen.. Ganske kult gjort, men vær forsiktig med lukker'n din.
Skrevet 23. november 2008 16 år Forfatter Takk.. Sindre, dette dreide seg vel om en times tid, halvannen time Ja, den lukkeren synger nok på sin siste timelapse.. Sliter jo mye på den når man tar slike bilder med intervaller, så den skal nok få en pause fra det ja, tenkte selv på det i går da eg lagde filmen
Skrevet 24. november 2008 16 år Forfatter det var bra, da har eg et stykke igjen enda, men skal ikke se at det blir en pause fra timelapse filmer i det siste
Skrevet 24. november 2008 16 år Timelapse er veldig lekkert, og dette var intet unntak. Kunne fint tenkt meg å gjort noe sånt selv med videokamera som har interval-rec.
Skrevet 25. november 2008 16 år Jeg lagde en slik på over 24 timer en gang. Problemet er at timelapse på over ett minutt med samme motiv blir litt for kjedelig. [video:youtube]pLwUO77kZyw&Fmt=6 (Velg Watch in high quality for best resultat)
Skrevet 25. november 2008 16 år Forfatter Åå, var det du som har laget den, den der er helt fantastisk flott.. Er desverre ikke så mye variasjon i skyene her ute med kysten.. Enten kommer de, står i ro eller går jevnt avgårde. Forresten, bruker du batterigrep i tillegg eller videokamera? Hvis kamera, hvor små intervaller bruker du?
Skrevet 25. november 2008 16 år Kul film Tommy, og timelapse er jo absolutt gøy. Nå var det vel ikke sånn at du visste på forhånd hva som skulle skje, men i ettertid så lurer jeg på om det ikke kunne vært enda bedre hvis du var zoomet mer inn? Hvis du altså har tatt dette med et skikkelig kamera så har du vel forsåvidt oppløsning nok til å kunne beskjære bildene i ettertid også. Men må bare lage mer sånt, jeg syns alltid det er artig å se. Styrer du kamera fra datamaskin, eller er det mulig å repetere i en "evighet" rett på kamera? Drit i lukker -kjør på!
Skrevet 25. november 2008 16 år Forfatter Hyggelig å høre Bruker EOS 450D så oppløsning er det nok av.. Tok med sigma 10-20, så zoomen var noe begrenset. Kan jo prøve og få croppet filmen i ettertid.. Noen som hvet hvordan man kan få croppet en film i Sony Vegas?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.