Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Måtte klø meg litt i hodet her nå - når ble det innført maks 50 tegn i signaturen? Det er jo praktisk å kunne ha flere tegn!

F.eks. nå har jeg en BBCode for å kunne gå til nettsida mi hvor jeg har FS-videoene mine, denne er godt over 50 tegn, men fra før det ble stilt til et såpass lite antall tegn.

Det praktiske er å kunne f.eks. ramse opp hva man har av hardware slik at når man spør om hjelp, så vet man hva vedkommede har, uten å måtte spørre og mase om det.

En annen ting kan være å ha en eller flere linker, i klartekst, slik at det ikke står http://www... osv i signaturen.

Kanskje jeg er den eneste som kicker på dette - er interessant å høre hva andre mener, uansett.

Skrevet

Signatur begrenset til 50 tegn? Når skjedde det?

En kjapp opptelling av tegn i min egen signatur gir 95 tegn dersom mellomrom teller som tegn, i motsatt fall er det 82 tegn...

Skrevet
  • Forfatter

Eksisterende signaturer påvirkes vel ikke, men nye kan ikke være over 50 tegn slik det er pr. nå..

Tenkte jeg skulle legge til i signaturen at jeg flyr X-plane, og hvilken hardware jeg flyr det på, i tilfelle noe skulle dukke opp så jeg har spørsmål, eller andre lurer på ting vedrørende hardware/softwaren jeg kjører, uten å lage et stort sirkus ut av det.

Skrevet
Eksisterende signaturer påvirkes vel ikke' date=' men nye kan ikke være over 50 tegn slik det er pr. nå..

Tenkte jeg skulle legge til i signaturen at jeg flyr X-plane, og hvilken hardware jeg flyr det på, i tilfelle noe skulle dukke opp så jeg har spørsmål, eller andre lurer på ting vedrørende hardware/softwaren jeg kjører, uten å lage et stort sirkus ut av det. [/quote']

Det er bare en av flere merkelige ting som plutselig har skjedd her på forumet, uten noen forklaring... 100 tegn som det var tidligere, var også alt for lite hvis man skal bruke BBcode.

En annen ting er den SÆRE begrensningen på bilder pr post... Synes godt vi kan få en god forklaring på hvorfor det skjedde? Slik at folk må poste flere ganger for å poste alle bildene sine...

/Mathias :)

Skrevet

jeg innbiller meg at det bestandig (iallfall fra når det ble byttet forum her inne) har vært 50tegn som begrensing på signaturen. Dette for å slippe laaaaaaaaaaaange signaturer med div spec på PCen den enkelte bruker måtte ha.

(men kan dog hende at jeg innbiller meg feil da) :)

Skrevet

jeg innbiller meg at det bestandig (iallfall fra når det ble byttet forum her inne) har vært 50tegn som begrensing på signaturen. Dette for å slippe laaaaaaaaaaaange signaturer med div spec på PCen den enkelte bruker måtte ha.

Det stemmer. Men om det var 50 eller 100 tegn husker jeg jammen ikke.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …