Gjest Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Hei, når jeg spiller med gameclient er det noen forskjellige symboler under hver bruker. Feks det er en grønn runding under en bruker. Og noen ganger er det en rød sirkel under en bruker. Og andre ganger gul. Og hva betyr rød, grønn, gul sirkler under brukere i lobbyen? Vet hva "Lyn sybolet" betyr det betyr at personen spiller. Og jeg aner ikke hva de sirklene menes for, og jeg aner heller ikke hva de betyr. Håper på svar. [image]images/icons/wink.gif" border="0[/image] Mvh [image]images/icons/confused.gif" border="0[/image] Siter
Erling Aagaard Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Jeg har lurt på det samme. Min teori er at det har noe med kvaliteten på forbindelsen å gjøre. Men jeg har tatt feil før... Noen som vet? Siter
Dag Johansen Skrevet 8. januar 2002 Skrevet 8. januar 2002 User Icons when in the main chat area. These icons appear to the immediate left of the user name: "Strek" - User waiting in a game room. "Lyn" - User is playing a game User icons when user is in a game room. These icons appear to the immediate left of the user name: "Rød ring" - This user has a high ping to you. It will probably result in a slower game. Gul Ring" - This user has a medium ping to you. This might cause a slower game. "Grønn ring" - This user has a low ping to you. This will probably mean fast game play. To determine a user's ping to you, or his IP address, simply hold your cursor over the user's icon when in a game room. The user's ping and IP address will be displayed. Game room icons. This icon appears in the Rooms area to the immediate left of the room name. "Hengelås" - This room is locked and unavailable. Either the room is full or the game has already started. [ 08-01-2002: Endret av: Dag Johansen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.