Kjartan berg Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Hei! Kjøpt meg photoshop og prøvde litt ps: tips og kommentar er hjærtelig velkommen både ris og ros. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Fortsatt mye forbedringspotensiale, men jeg må si jeg er imponert over at dette er din første kreasjon. Mitt første utkast etter at jeg gikk over til PS var ikke engang i nærheten av dette, godt jobbet! Fortsett å utforsk funksjonene PS har, bare sørg for at de forskjellige effektene ikke tar helt overhånd. Siter
Kjartan berg Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Takk for ros og ris. Ja dette er første gangen med redigering Håper at jeg blir bedre etter vært. Jeg er jo egentlig bare 13... Siter
Åge Storli Berg Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Oj, ikke mange 13åringer som kjøper photoshop gitt, respekt ! Bra dette, men kan absolutt forbedres! Siter
Helge Sakkestad Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Var jo fint! Men du burde ha på AA hvis maskinen tåler det. Siter
Kjartan berg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Hvordan får jeg dette på? +Hva er dette?? Siter
Sindre Holberg Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Det gjør bildet skarpere Et lite tips: syntes jagern så litt stor ut i forhold til Boeingen Men bra førstegangsjobb! Siter
Kjartan berg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Hvordan får jeg dette på?+Hva er dette?? Hvordan får jeg dette på????????????? Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Du slår det på i skjermkortdrivaren. AA jamnar ut desse "trappetrinna" som viser godt på passasjerflyet. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Hvordan får jeg dette på?+Hva er dette?? Hvordan får jeg dette på????????????? Slapp av kjære venn, ingen vits i å få panikk nå, og for Herrens skyld ikke la det gå utover det stakkars spørsmålstegnet! :grin: Siter
Kjartan berg Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Ja det stakkars spørsmålstegnet :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.