Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg satt her og lette etter typiske gadgets som kan brukes til julegaver, og da kom jeg over DealExtreme.

Ta en titt der - det er utrolig hvor mye rart du kan komme over. Jeg ble sittende her i timesvis og kjøpe mer eller mindre morsomme småting :)

Alt sendes fraktfritt (også til Norge), men pass på å holde handlekurven under 200 kroner (Ca $28 nå for tiden) slik at du slipper moms og gebyrer - lag da heller flere ordrer ;)

Skrevet
  • Premium Medlem

Her har jeg svidd av noen tusen kroner allerede... :crazy:

Det som er så utrolig bra med denne siden er selvfølgelig at de sender alt FRAKTFRITT. Kjøper du noe som koster litt over $20, så sender de det jammen med EMS også.

Tips: Skal du kjøpe flere ting av samme enhet, og totalprisen overstiger NOK 200, så lag heller flere ordre på det. Da sklir det gjennom tollen som bare det.

En av mine ordrer havnet forresten på $425 - uten at den ble stoppet i tollen. Så dette er mer eller mindre tilfeldig. Samme ordre ble forøvrig returnert til Kina da utstyret ikke fungerte her i Norge - og det var i utgangspunktet ikke noe problem å få returnert varene. Nye varer er på vei "as we speak". Måtte betale returporto til Kina (ca. 300 kroner), men det var da også det eneste.

Utvalget blir bare bedre og bedre for hver uke.

Sjekk for eksempel filtre til digitakameraer. Ca. 1/10 av prisen du betaler i en norsk butikk, og kvaliteten er det ikke noe å utsette på.

Men - vær nøye med å lese tilbakemeldinger fra andre kunder dersom du kjøper elektronikk. Kineserne er gode til å kopiere elektronikk - men det er dessverre ikke alltid det fungerer så bra etterpå... :whistle:

Skrevet

Stiller meg nok litt skeptisk til å kjøpe noe særlig elektroniske ting, MP-3spillere etc. sendte en ordre nå, og det var bare litt forskjellige kabler og slikt. en griselang USB f.eks.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …