Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det bare er litt over to timer igjen til Left 4 Dead slippes på Steam, så tenkte jeg å sjekke om det er noen flere enn meg her som har kjøpt det?

Jeg har gledet meg til Left 4 Dead lenge, og demoen som ble sluppet i forrige uke gjorde ikke akkurat ventetiden kortere.

For de som ikke har vært borti Left 4 Dead tidligere, så er det et survival horror-spill, utviklet av Valve (som er kjent for Half-Life-serien, Team Fortress, Portal osv.). Man spiller som en av fire overlevende etter at et virus har mutert horder av mennesker til zombier, de tre andre overlevende kan spilles av andre spillere, eller AI-en. Målet er å overleve og komme seg til sikkerhet. For å klare dette må man samarbeide om å komme seg forbi horder med zombier. I tillegg til coop-moden er det en "versus mode" hvor fire spillere spiller de overlevende og fire andre spiller som en del av zombie-horden. Trailere og in game-videoer finner dere her.

Skrevet

Dette spillet SKAL barev kjøpes!!! prøvde demoen med Daniel Bruserud, og jeg ble ovverrasket hvor bra det var!!!

Syyyk "realistisk" når det blir kaos og det kommer mange folk rundt deg og du må bare plafre løs, et adrenalin kick! rett og slett!

Skrevet

Har spilt en god del i dag, og det er utrolig fett. Inspirasjonen fra filmer som "28 days/weeks later" er veldig tydelig, det føles virkelig som om man deltar i en zombie-film. Og for de som ikke kan spille spill uten fly, så foregår en av delene av spillet på en flyplass, hvor man tilogmed møter zombiepiloter :P

Skrevet

Endte opp med å kjøpe dette likevel, da en kamerat av meg var veldig gira på å spille sammen i jula. Skal klippe ferdig noe video først, så blir det nok zombie-jakt i natt.... om jeg tør... :crazy:

Etter jeg så denne, fikk jeg jo bare bittelitt mer lyst.. Haha, snakker om å leve seg inn når man spiller! Og morro teksting. :grin:

[video:youtube]ZzqSW-G5y1g

Skrevet

Jeg er ganske skvetten når det gjelder sånne spill. Spilte for eksempel aldri FEAR, og er vel en av de få som ikke har gjort det, men det har sin grunn.. Dette var direkte skummelt, men samtidig litt morro - men jeg tørr ikke spille mer uten at det blir co-op enten over nett eller LAN så jeg kan ha noen å prate med :whistle:

Skrevet

Hehe den er vi to om Ola :) syns til og med Ravel Shield kan være litt "skummelt" eller Counter strike, men det ekke skummelt, men kan hoppe ganske kraftig i stolen innimellom :)

Ja Lef4dead er SYYKT bra spill! Har det ikke selv.. Lasta ned demoen og det funka, men desverre hakket det litt for mye til at det var verdt og kjøpe det :)

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Jeg og to kompiser har tenkt å gå for "Four Pack"-tilbudet via Steam. Da får en fire eksemplarer av spillet til $150, kontra $50 for et enslig eksemplar. En sparer altså totalt $50, hvilket i praksis medfører at spillet koster hver enkelt kr. 260,- i stedet for 350,-.

Vi mangler altså én person til "spleiselaget". Om det er noen som går med planer om å kjøpe spillet via Steam, og som kan tenke seg å få det litt billigere, så ta kontakt med meg via PM ASAP! ;)

EDIT: Da var den siste kopien borte.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Da var den siste kopien borte. Takk for hjelpen, Ola :) .

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...