KJ Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Noen her som har kasta seg over CoDWaW? Jeg liker meg best i denna era'n. Er blitt Kaptein rank online, hva er din rank? Vi er en kameratgjeng som har egen server, [DtK]Hardcore Mix. Vi kjører i Hardcore Mod for mere realisme, det gjør at du tåler mye mindre enn default ingame og ingen crosshair eller HUD. Har også en Teamspeakserver ts62.gameservers.com:8804 Bare å joine Jeg kaller meg da [DtK]Valiant :cool: Siter
K J Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg er forfærdeligt dårlig til multiplayer, så jeg holder mig nok til single player lidt endnu World At War er et cool spil, men jeg synes nu også at det moderne/nutidige koncept i 4'eren er rigtig godt, selvom man kanskje mere forbinder CoD med 2nd world war. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Kommer Cod5 til Mac slik som Cod4 gjorde? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg spilte Betaen litt før jeg dro til Bergen - ble ikke helt begeistra - og kommer nok til å fortsette med CoD 4 over nett enn så lenge, uten tvil. Siter
Audun Braastad Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Jeg anser meg selv som nybegynner på CoD4, så jeg tror jeg holder meg til den en stund til :grin: Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Starta akkurat på nytt på Cod4 MP. Gøy å ha bare basicvåpen også Siter
Martin Schjetne Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 det morsomste med cod5 å jo være coop. Og da spesiels nazi zombies. ganske brutalt, men morro! Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Om man liker zombie-coop er jo Left 4 Dead et mye bedre valg Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Noen som klarer å finne systemkrav ? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Yahoo ga meg dette Publishers Minimum System Processor: Intel Pentium 4 3.0Ghz / AMD Athlon 64 3200+ Display Card!: NVIDIA Geforce 6600 GT 256MB / ATI Radeon X1600 XT 256MB Memory: 1024MB Free Disk Space: 8GB Operating System: Windows XP SP2 / Windows Vista Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 RIP. Såvidt i nærheten her:-) Jaja, tungdrevet eller ? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Tja, både-og.. Spilt CoD4 ? Da kan du fint kjøre CoD5 - begge bruker samme grafikkmotor, men jeg syns CoD5 ligger på CoD2-nivå rent estetisk.. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Spilte 4 ja, uten å bli imponert sånt sett, men funket ok på min maskin. Må kanskje slå til på 5`en da. Cod2 er uten tvil min favoritt, både MP og SP. Veldig missfornøyd med COD4 MP, garantert å bli skutt i ryggen.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jøss.. Ikke frekt ment - men da burde du prøve å spille med en annen taktikk. CoD2 og CoD4 kan ikke sammenlignes i hva taktikk angår, og man må spille hakket mer agressivt i CoD4 - CoD5 betaen var helt texas.. grusomt spør du meg - snakker om å bli skutt i ryggen.. Men igjen er det en helt uvant verden for min del når jeg er vant til automatvåpen. :whistle: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Kan herved trekke tilbake konklusjonen om at CoD5 er som CoD2 rent estetisk. Det har nok veldig mye med lysforhold og øvrige effekter å gjøre. Har spilt litt mer nå etterhvert og kommet meg vekk fra krig mot japanerne - imponert over flamme-effekten, uten å avsløre noe om innholdet utover det. Siter
Chris_Andre Martinussen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Nettopp der problemet ligger. Vant til og spille BF2, project reality. Der tar ting litt mer tid:-) Dynamiske spawnpoints på COD4 tilsa jaffal for meg som liker å snike litt at mine medsoldater forsvant mens jeg satt igjen. Sikkert ikke problem å bli god, men ikke så fristende som BF. Fant heller ingen maps jeg virkelig likte. Er glad i åpne maps. Men nok om det, smak og behag. Er ingen CS fan heller, mye pga av det samme tempoet. Deathmatch i Cod2 var noenlunde lik. Nå skal det sies at det er 3+ år siden jeg spillte COD2, godt mulig jeg har mistet energien;-) Mvh Chris Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Jeg liker heller ikke tempoet - som er på enkelte servere.. Folk rusher som gærninger og spiller ikke taktisk. Jeg syns det å spille taktisk, sikre hverandre, gå i det tempoet som kreves, raskt eller sakte etter behov, er det morsomste. Fantes en del Tactical Realism-servere før, men de har enten bytta IP eller bare forsvunnet. Dette var ikke en MOD, men man måtte stole på at de andre spilte like ærlig som seg selv, og det gikk stort sett veldig bra. Hovedsaklig med to regler (jeg spiller helst headquarters..) - Rush mot målet - Ikke gå rundt og jakt på motspillere når du har målet - hold deg innen granat-radius Og camping, typ ligge i ene enden oppi bakken (pipeworks-banen feks) var strengt forbudt. Digga den måten å spille på - gikk ofte minst to-tre stk sammen, aldri alene. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Og der kom CoD5 på Steam også gitt, til kroner 430,- (pr dagens kurs, dersom Windows Sidebar er riktig). Da regner jeg med det vil florere med flysimmere som vil spille co-op? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Regn med meg, Ola, så fort jeg får kjøpt det Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Prøvde co-op nå et par timer med en kamerat. Skammelig gøy! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Vi er en kameratgjeng som har egen server' date=' [DtK']Hardcore Mix. Du kunne ikke bare gitt oss en IP? Er håpløst å bla gjennom serverlista og finne.. Siter
KJ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 213.19.130.165:28960 er ip'n til [DtK]Hardcore Mixed. Der er alle velkommen. Noobs and Veterans Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Thank you! Lagt til i favoritter! Må si det er sinnsykt uvant fra CoD2 og 5 i multiplayeren. Mye mer å gjemme seg bak, og steinvanskelig å se folk. Og ellers er det en helt håpløs måte å spawne på - enten rett forran, bak eller ved siden av fienden... Da dør man innen tre-fire sekunder, eller man har et eller flere kills innen lignende tid. Syns kanskje noen av banene er litt små til den mengden brukere det er. Siter
Martin Schjetne Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 er med på coop idag jeg altså Spillte forøvrig mye Cod4 i militæret. uhyre sosialt da vi etterhvert ble hele oppgangen på lan sammen Var jo i luftforsvaret, så hadde jo 8-15 jobb Utrolig sosialt og morsomt. Spesielt hvis du knerta en på naborommet og han hylte og skreik av frustrasjon gang på gang hehe Siter
KJ Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Vi sitter over hele verden på en Teamspeak server og snakker som om vi satt midt imot hverandre uten å måtte trykke noen knapper. Da snakker vi taktikk når vi spiller på lag mot "public" eller ler av hverandre hvis vi spiller mot hverandre. Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Jeg syns hele World at War var et stort skritt tilbake for Call of Duty-serien... Nå er jeg ikke særlig interessert i multiplayer, så akkurat den delen kan jeg ikke uttale meg om, men singleplayer-delen var litt for velkjent. AI-en virker håpløs, det virker som om både folkene på laget ditt og fienden låser seg på et mål og overser alt annet. Det ser utrolig teit ut når en amerikaner og en japaner står ved siden av hverandre og totalt overser hverandre fordi de har låst seg på noe annet. Usynlige vegger overalt som forhindrer deg ifra å gjøre noe annet enn å følge den lineære veien gjennom oppdragene som Treyarch har valgt for deg, gjør ikke ting særlig bedre. Jeg kommer vel til å spille igjennom det, men jeg ser mer frem til neste Call of Duty fra Infinity Ward, som jeg virkelig håper finner sted et annet sted enn under den andre verdenskrig... Siter
KJ Skrevet 21. november 2008 Forfatter Skrevet 21. november 2008 Ta dere en tur innom server vår i helga for some fun gaming. Dere finner ip lenger opp i tråden. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 HJELP!! Dette var skremmende. To ting var skremmende - at jeg faktisk greide å få 20 kills og null deaths :grin: OG! Sjekk poengene.. Hva i alle dager.. Jeg la ikke merke til det før jeg så screenshotsene - hva er dette for noe? Cheat-servere?! :crazy: Siter
KJ Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Du har havna på en powerlevel server. De vil bli lukket snart og alle med prestige level vil få ranken resatt. Du tjener ikke noe på det eller får noe ekstra, annet enn en ekstra slot du kan konfigurere. Har allerede 5 og bruker ikke alle. Waste of time. Grunnen til at du fikk den fragrate'n er vel "litt" pingen din og, ikke lett å treffe en med over 260 i ping. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Pingen stemmer ikke. Hadde maks 70 i ping - men hele maskina henger seg av og til når jeg tar screenshot - og etter noen sekunder så går den videre igjen. Kanskje det bare er her det gjør det? Så er litt risky å gjøre det om man er i live. :grin: Her er en annen som bevis om du ikke tror meg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.