K J Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Poster: Kristian Jørgensen..også kaldet 'Pulse'. Åneidu P*U*L*S*E er opptak fra Earls Court konsertene Pink Floyd holdt i forbindelse med verdensturnèen i 1994 etter releasen av "Division Bell" (30. Mars 1994). DVD'n Thomas snakker om' date=' heter "Remember that night", som er førstesetningen i tittelsporet til sisteskiva til DG, også kaldet "On an Island" ;P DVD'en er David Gilmour solo, og han har bare med seg Richard Wright (RIP) av originalmedlemmene fra PF. Dessuten spiller svigersønnen til RW, Guy Pratt bass på denne DVD, samt P*U*L*S*E. Andre kjenninger fra P*U*L*S*E er også Jon Carin som trakterer sine Kurzweil brett sammen med Wright.[/quote'] Åh ja, der var jeg vist lidt for hurtig. Pulse er selvfølgelig fra Earls Court ja. "On An Island" er også et helt fint album. Siter
Petter Kverneng Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Du tror kanskje jeg skammer meg over det, men nei. Jeg hører på Morten Abel og The September When. Ingen partikulær sang atm. [video:youtube] [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=hhRswxVB7OY Han har veldig variert i stil - som meg. Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Men vi må ikke glemme de kjære svenskene våre og da [video:youtube] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.