Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...fra veret sin side da eg skulle ta en kjapp tur rundt bergen, til og med noen lokale regnbyger, bra med vind også, så det ble bare noen landingsrunder.

Lokalebyger.jpg

Dunk....skveek... "Cessna Bravo Delta Yankee, taxi to parking" :D Og ja, flyet overlevde landingen.

Ha en fortsatt god kveld!

Skrevet

Bra stemningsbilde, og der så det jo ruskete ut i dag også ja!

Tok meg en kveldstur med MD-11 til Bergen i går ved 23.30 tiden, og med real vær. Da ble jeg servert 45 knop fra ca 270 grader ved rundt 2000 fot. Det er omtrent 90 grader på rullebanen, så ble ikke tid til noe bilder, men kjenner meg litt igjen i ditt. ;)

Skrevet

Nice dette, etter mange fine serier av cessna og småfly tror jeg jeg skal starte å lære om småfly innen Flightsim selv nå så snart pcen er kommet tilbake fra reperasjon. Sorry offtopic men er det noen som vet om en cessna payware som er verdt kronene om det finnes? Eller et småfly generelt....

Skrevet

Hehe, Cristian. Som du sier, det er lett å kjenne seg igjen, kan vel trygt si at det humpet godt og var litt vrient å lande, da flyet på sett å vis ikke ville sitte seg nedpå helt ved det første :grin:

Sindre, Carenado sine modeller er absolutt til å anbefale, god kvalitet og veldig FPS vennlige modeller. De finner du her, Carenado

Takker forøvrig for kommentarene, kom gjerne med fler :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...