Tommy Bernes Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 ...fra veret sin side da eg skulle ta en kjapp tur rundt bergen, til og med noen lokale regnbyger, bra med vind også, så det ble bare noen landingsrunder. Dunk....skveek... "Cessna Bravo Delta Yankee, taxi to parking" Og ja, flyet overlevde landingen. Ha en fortsatt god kveld! Siter
TOS Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Flott bilete med ruskete vêr og regn. Ser ut til at du hadde det interessant under landinga hehe. Siter
Christian Paulsen Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Bra stemningsbilde, og der så det jo ruskete ut i dag også ja! Tok meg en kveldstur med MD-11 til Bergen i går ved 23.30 tiden, og med real vær. Da ble jeg servert 45 knop fra ca 270 grader ved rundt 2000 fot. Det er omtrent 90 grader på rullebanen, så ble ikke tid til noe bilder, men kjenner meg litt igjen i ditt. Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Nice dette, etter mange fine serier av cessna og småfly tror jeg jeg skal starte å lære om småfly innen Flightsim selv nå så snart pcen er kommet tilbake fra reperasjon. Sorry offtopic men er det noen som vet om en cessna payware som er verdt kronene om det finnes? Eller et småfly generelt.... Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Hehe, Cristian. Som du sier, det er lett å kjenne seg igjen, kan vel trygt si at det humpet godt og var litt vrient å lande, da flyet på sett å vis ikke ville sitte seg nedpå helt ved det første :grin: Sindre, Carenado sine modeller er absolutt til å anbefale, god kvalitet og veldig FPS vennlige modeller. De finner du her, Carenado Takker forøvrig for kommentarene, kom gjerne med fler Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.