Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Tok dette da jeg var tatt av fra KMIA Var på vei til KBOS Siter
Paulo Fernandes Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Ikke helt bra dette bildet. Det første jeg legger merke til er at du ikke har fått med hele flyet. Velg enten et utsnitt eller ta med hele flyet i bildet. Og jeg liker ikke at standard lens flare fra photoshop er brukt. Ellers var det helt greit Siter
Bjørn-Martin.Nilsen Skrevet 15. november 2008 Forfatter Skrevet 15. november 2008 Ok Hvor kan jeg få tak i andre Lens flare da? Takk For Kommentar Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Synest det var nice jeg Siter
Paulo Fernandes Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ok Hvor kan jeg få tak i andre Lens flare da? Du bruker samme lens flare' date=' men du redigerer den før du legger den på bildet Eksempel her Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.