Magnus F. Meese Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 http://www.avis2.no/video/Flyver_lagde_biff Hva tror dere? Ekte vare? Animert ku? Ku med sjokk? Jeg er i tvil Siter
Daniel Eik Bruserud Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Ser animert ut spør du meg. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Passe bra animert.. ingen av dem la spessielt merke til kua, dessuten ville vel det skadet flyet? Siter
Timmy Brandt Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Har varit med om att nästan träffa en ko i Sydafrika när jag flög där. Dom är stora men när dom står sådär på gräset och man kommer lågt med flygplanet så är det svårt att se mot terrängen i bakrunden faktiskt. Jag tror inte dom träffar kon, för så skulle dom få betydliga skador på vingen samt att kameran och planet borde skakat till ordentligt. Däremot tror jag att dom flög riktigt nära kon och att den fick en chock och ramla, som kossor kan göra när dom blir rädda (vilket dom blir väldigt rätt). Brandt investigation clo case Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 15. november 2008 Skrevet 15. november 2008 Jeg syns det ser ut som flyet så vidt sneier borti kua, i og med at det rister litt akkurat i sammenstøtet, men et ordentlig sammenstøt kan det vel ikke ha vært... Sjekk også flaps/aileron i det flyet treffer kua. Siter
Christian Paulsen Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Ening med deg Ole, leste ikke tråden før jeg så filmen, men reagerte også litt på den venstre aileron. Ser ut som den akkurat subber borti ryggen på kua Men det er ikke lett å si sikkert. Kan tenkes det er som Timmy sier for alt hva jeg vet, og at redde kossor har en tendes til å falle, tror jeg får bli det siste nye jeg lærte i dag, det visste jeg ikke. :grin: Siter
Andrew Thomsen Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Kom plutselig til å tenke på "Twister", var det ikke den filmen? De sitter i en bil og en ku fyker forbi (og rauter vilt) i cirka 50m høyde, og den ene i bilen peker og sier (tilsynelatende) rolig: "Cow"... Siter
Magnus F. Meese Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Vet ikke, men jeg vet at i Rat Race binder de fast en ku til en varmluftsballong eller nå hvordan det var Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.