Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har varit med om att nästan träffa en ko i Sydafrika när jag flög där. Dom är stora men när dom står sådär på gräset och man kommer lågt med flygplanet så är det svårt att se mot terrängen i bakrunden faktiskt.

Jag tror inte dom träffar kon, för så skulle dom få betydliga skador på vingen samt att kameran och planet borde skakat till ordentligt. Däremot tror jag att dom flög riktigt nära kon och att den fick en chock och ramla, som kossor kan göra när dom blir rädda (vilket dom blir väldigt rätt).

Brandt investigation clo case :)

Skrevet

Ening med deg Ole, leste ikke tråden før jeg så filmen, men reagerte også litt på den venstre aileron. Ser ut som den akkurat subber borti ryggen på kua :D

Men det er ikke lett å si sikkert. Kan tenkes det er som Timmy sier for alt hva jeg vet, og at redde kossor har en tendes til å falle, tror jeg får bli det siste nye jeg lærte i dag, det visste jeg ikke. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...