Jens Eftang Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Hei! Var på spottertur sammen med Trond (Fossen) på gardermoen i kveld, og i 22-tiden kommer det to stk C17 globemasters (syns jeg det så ut som da)! Callsign var BMK1061 og BMK1067... noen som kan bekrefte om det var C17, og eventuelt hva deres misjon er i landet? Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Hei, Jens, Jeg var der idag mellom 12 og 15.. akuratt da jeg dro hjem kom det en BMK rett bak bilen på Motorveien.. jeg fikk ikke sett hva type, men piloten hørtes ikke mye amerikansk ut.. personlig synes jeg den var "forma russisk", men [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [ 06-01-2002: Endret av: Thomas Lorentzen ] Siter
Thomas Lorentzen Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Har nå fått bekreftet fra tårnet at alle flyene var: Ilyushin IL-76 ! Alt i alt var det 3 stk nedom Gardermoen idag. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.