Skrevet 13. november 2008 16 år Noen som kunne tenkt seg å møtt opp på Sola idag for litt spotting? Tente på nå i ettermiddag
Skrevet 13. november 2008 16 år Klokken:D? Stiller opp jeg. Har du bil eller er du i "lavalderen" som meg:D?
Skrevet 13. november 2008 16 år Forfatter Sjekk PM Alexander. Forøvrig kan det nevnes at eg ikkje har bil, så må nok busse ut. Hadde jo vært kjekt med en gjeng samla då
Skrevet 13. november 2008 16 år Aleks, sa til Mr. Johannesen her at vi kunne ta å velge ut en søndag, der vi prøver å få kontakt med SGS eller WGS? Kan vi prøve å få til noe!
Skrevet 13. november 2008 16 år Aleks' date=' sa til Mr. Johannesen her at vi kunne ta å velge ut en søndag, der vi prøver å få kontakt med SGS eller WGS? Kan vi prøve å få til noe! [/quote'] Da blir det vel SGS. WGS er HISTORIE :cry:. De er enda handling agenter men ser ikke så mye "RENE" Widerøe ground service nå lenger. de er i SAS.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.