Skrevet 26. november 2008 16 år Passer helt bra for meg dette! Bare lag en post her hvor det står dato og klokkeslett og hvor. Aleksander
Skrevet 28. november 2008 16 år Geir, visst du ikke skal være med å lage til på Ulven så rekker du jo nesten å stikke innom visst du vil siden OAK sitt arrangement ikke begynner før klokken 18
Skrevet 29. november 2008 16 år Akk og ve... hadde det vore den 16. kunne eg og vore med. Landar på flesland kl 09:35 på veg heim til jul då. Men men... dykk får kose dykk.
Skrevet 3. desember 2008 16 år Kunne vi fått en oppdatering på dette? Sted: Klokkeslett: 15:00 Dato: 13.12.08
Skrevet 4. desember 2008 16 år Forfatter Nå skal eg ikke begynne å rote, men siden eg må reise med buss, så er det mest gunstig på søndagen klokka 15 for min del.. Dette er siden Tide er Tide og det ikke går noe sen buss hjem igjen på lørdags kvelden/ettermiddagen.. Får se hva dere mener.. :blush: Beklager at eg gir beskjed noe seint om det, men har ikke sjekket ruten ordentlig.. ---------------------------------------------------------- Nytt tidspunkt? Søndag 14. Des 08 Klokka 15.00 ---------------------------------------------------------- Hva sier dere?
Skrevet 4. desember 2008 16 år Begge datoer passer for meg. Søndagen er det vel noe lettere mht. parkering.
Skrevet 4. desember 2008 16 år Da er jeg nok midt i en konsert, så da må nok jeg også melde avbud. Synd det.
Skrevet 4. desember 2008 16 år Forfatter Ser da at de i Trondheim planlegger å flytte det til etter nyåret, skal vi gjøre det samme, så slipper vi alt av stress i førjulstiden?
Skrevet 5. desember 2008 16 år Ja, tide har det med å sette opp håpløse rutetider. Men for min del går det fint å ta det en helg etter nyttår også.
Skrevet 6. desember 2008 16 år Blir å passe best for meg også da. Bjørn kommer ikke tilbake fra turnus før begynnelsen på nyåret så han har heller ikke muligheter før den tid.
Skrevet 3. februar 2009 16 år Puster litt støv fra tråden. Fremdeles noen interesse for dette? Kan vel trygt si vi er kommet godt over julemaset og nyttårsfeiringen nå. :grin: For de fleste i hvertfall.
Skrevet 3. februar 2009 16 år Jula er vel over for de fleste nå kan jeg tenke meg . Personlig så kan jeg ikke stille før etter 3 mars. BjøRn
Skrevet 4. februar 2009 16 år Julen er så og si over her også, blir vanskelig for meg også å få til noe før i begynnelsen av mars.
Skrevet 6. februar 2009 16 år Det ser ikke ut som jeg kan før i mars jeg heller. Men det er jo ikke umulig å finne en dag da vel?
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.