Skrevet 12. november 2008 16 år Heisann. Ser at det nå er satt opp alternativer for fs treff i både Trondheim, Bodø og Stavanger, så da lurer eg på. Er det noen interesse for at vi skal arrangere dette i Bergen en gang, det var jo virkelig hyggelig sist gang. Regner med at det kan la seg gjøre, Kanskje på Peppes på Zakken som sist? Mvh Tommy
Skrevet 12. november 2008 16 år Forfatter Bra det er litt interesse for det, regner med det er flere som melder seg, må da få tid til å lese innlegget først :grin: Eeh, skal få sjekket opp og lagt fram noen datoer, i.o.m at eg bur et stykke utenfor Bergen (Austrheim) å må ta buss inn til Bergen, må eg ta det i betrakning, skal finne ut noe til imorgen
Skrevet 12. november 2008 16 år Dette er jeg absolutt med på, men for min del ser jeg helst at det blir etter 15. desember, da jeg har ATPL-eksamene før dette
Skrevet 15. november 2008 16 år Forfatter Kjekt om du har muligheten Arild Er kanskje en mulighet en gang i helgen 19-21 desember? eller hva sier dere?
Skrevet 18. november 2008 16 år Jeg kan tenke meg å stille, men tror at det må bli nærmere jul. (Ikke mange ledige helger nå....) :crazy:
Skrevet 18. november 2008 16 år Forfatter Grattis med dagen ja, Gunnar! Har du noen datoer det passer for deg da?
Skrevet 18. november 2008 16 år Takker begge to! :grin: Første ledige helgen min blir 13. og 14. desember.
Skrevet 18. november 2008 16 år Gratulerer med dagen Gunnar. :grin: Jo, jeg stiller også på FS-treff i Bergen når dette blir aktuelt. Det var veldig hyggelig sist da vi møttes på Peppes så jeg ser frem til en ny "samling".
Skrevet 18. november 2008 16 år Forfatter Det høres bra ut, men kan eg si enten 13 eller 14 da? Hva sier dere?
Skrevet 18. november 2008 16 år Passer flott for meg! Ser ut som det blir litt flere folk enn i sist gang da
Skrevet 22. november 2008 16 år Puster litt liv i denne tråden igjen. Jeg håper dette kan bli noe av. Kunne sikkert vært en fordel å bestille bord om vi blir mange.
Skrevet 22. november 2008 16 år Forfatter Ja, det er håp om det ja.. Men er det noen som bor litt nærmere bergen som kan ta seg av det med bestilling av bord å sånt styr? Er Selv bare 17.. Kjekt om noen kunne ta seg av den bordbestillingen, som er litt eldre
Skrevet 22. november 2008 16 år Alder har ingeting å si... For en tid tilbake, vel da jeg var 13-15 kanskje, bestilte jeg bord på Peppes for et FS treff her i Bergen. Kjør på Tommy!
Skrevet 23. november 2008 16 år Forfatter Ja men da gjør eg det :grin: Forresten, blir du med? Hadde jo vert hyggelig
Skrevet 23. november 2008 16 år Kan ikke den 13. dessverre. Julefest i Os Aero Klubb, men dere får kose dere
Skrevet 26. november 2008 16 år Forfatter Er det nå slik at det passer for alle sammen her, med den 13. des som dato for et fs-treff? Evt, når klokka? 15.00?
Skrevet 26. november 2008 16 år Forfatter Høres bra ut! Da er vi foreløpig 10.. Cirka Artig om flere er med
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.