Bjørn J. Jensen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 av en eller annen grunn ville KLM ha en fotosession av et av de gamle 737-400 flyene dems her oppe i Bardufoss. Da grep jeg sjansen og fikk lov å komme inn på området og knipse noen bilder jeg også Og så noen fra kabinen: Og to fra cockpiten: Takk for titten og legg gjerne igjen en kommentar Siter
Sindre S. Lillehaug Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Nice! Dette var meget tøft Siter
Paulo Fernandes Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Pent, veldig spennende vinkler Du får Wilcoen til å se ut som en skikkelig bra modell! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Fin serie dette. Men du kunne ha fyra opp så du har strøm i kjerra,til fotografene da... :grin: Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 11. november 2008 Forfatter Skrevet 11. november 2008 Nja.. Dem var litt skeptiske til å ha strøm på det i og med at jeg var i nærheten :crazy: Takk for kommentarer ------------------------------------------- Edit* Kan disse to falle i smak da Siter
Even Moe Egenes Skrevet 12. november 2008 Skrevet 12. november 2008 Tja var jo flott dette, en story som jeg ikke hadde kommet på heller;) Men lurer på en ting: Hvorfor i huleste heite står flyet midt på rullebanen mens dere tar bilder? Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 12. november 2008 Forfatter Skrevet 12. november 2008 Tjaa.. Ikke mitt påfunn, men kunden er kung som man sier :grin: Er ikke første gang heller Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.