Skrevet 11. november 2008 16 år Halla! Noen som spiller Project Reality her? Har smått begynt å spille det sselv og spiller med noen jeg kjenenr fra en GTA server, men det hadde vært veldig kjekt å spille med noen herfra også. Project Reality er gratis å spille, men krever at du har Battlefield 2. Project Reality er som navnet sier mye mer realistisk enn BF2. Man kan f.eks ikke styre en tanks alene. Man må ha en Fører, en Gunner for Tankshodet, og en i 50cal.en på toppen. Det er lagt mye mer vekt på teamwork, og man overlever rett og slett ikke alene. http://www.realitymod.com/ Mitt navn i Spillet er Per-Kristian1991 og spiller mye på serveren kalt TheBattlearena.com, men kan også finne på å gå på en annen server. Eksempel fra ting som har blitt sagt i spillet: "GUNNER! ENEMY APC 220 100m! Up on the hillside" Og i går var jeg på en server og var Sqaud Leader, mappet var Briter vs Insurgents. Veldig krevende da det sto Insurgents med bomber overalt! Man kan plasere ut IEDs og sette opp for bakholdsangrep noe jeg ble offer for i går. Vi manglet en person på 50.calen til Tanksen, men trodde ikke det ble noe problem. Men så i det vi krysser en bro så smeller det og kulene flyr. Jeepen bak oss ga Suppresive fire mens crew kom seg unna og fikk behandling av Medic på vei tilbake til Basen. Litt av hvordan det kan virke i Project Reality. En annen ting er alle modifikasjonene! Dersom man hører Skyting i bakgrunnen så er det faktisk noen som skyter, ikke bare bakgrunnslyd. Dette gjør det veldig spennende å spille når man hører først ett sett med skyting, så ett til sett oppå det igjen, og man hører at det faktisk er noen som skyter mot hverandre. Håper dere som ikke har spillt Project Reality fikk lyst til å spille nå
Skrevet 11. november 2008 16 år Fikk lyst å spille det nå! Men må handle inn spillet først :grin: Høres fryktelig gøy ut!
Skrevet 11. november 2008 16 år Jeg spiller/spilte faktisk PR! Lastet ned torrent versjonen, funka ikke:/ Derfor skal jeg heller laste ned fra battle.no, men ikke før jeg har fått rydda i pcen..
Skrevet 11. november 2008 16 år Forfatter Asså folkens! Project Reality ER gratis, men man må ha valid utgave av BF2
Skrevet 11. november 2008 16 år Det han andre kisen sa var at han må kjøpe BF2 først.. jeg kjøpte BF2 for ett år siden eller noe i Dubai..
Skrevet 11. november 2008 16 år wehey! jeg er med når jeg får igjen datan, men er det liksom et eget spill? altså nesten likt som battlefield? høres jo gøy ut da, og det blir bedre når man spille med folk man kjenner
Skrevet 11. november 2008 16 år Har spelt pr sida 0.5 versjonen var ute. Spelar fortsatt av og til i helgane. Namn: Norwegian_unit Har spelt møkje med IGI folka. Helst på bane med heli og fly på og.. Pilot i pr er GANSKE fett når teamworket på bakken og i lufta fungerar.
Skrevet 12. november 2008 16 år wehey! jeg er med når jeg får igjen datan' date=' men er det liksom et eget spill? altså nesten likt som battlefield? høres jo gøy ut da, og det blir bedre når man spille med folk man kjenner [/quote'] Tja er jo forsatt BF, men det blir forbedret/forverret alt etter som du ser på det. Jeg syns PR er ganske bra, det er jo bare snakk om at du omgjør BF, likt som med BF2:SF, BF2:AF og BFs:EF! Gleder meg til de legger til norske styrker!
Skrevet 13. november 2008 16 år Spilte det en del før jeg flyttet og da på en amerikansk server kalt TacticalGamer. Veldig mye aktivitet der, samt at "chain of command" prinsippet ble håndhevet av admins noe som gjorde at folk faktisk fulgte ordre og dermed ble det et mye mer aktiv samarbeid.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.