Skrevet 10. november 2008 16 år Hadde også en gang, men nå er det fjesboka. der er eg å finne som Tommy Bernes, Austrheim videregående skole.
Skrevet 10. november 2008 16 år Hadde også en gang' date=' men nå er det fjesboka. der er eg å finne som Tommy Bernes, Austrheim videregående skole. [/quote']add u if okay?
Skrevet 10. november 2008 16 år Holder folk fortsatt på med det? :grin: Det varte jo lengre enn biip.no - perioden :whistle:
Skrevet 10. november 2008 16 år Tror eg har.. husker jeg fikk en mail og registrerte meg.. Noen som veit brukernavnet mitt? Fjesbok her og!
Skrevet 10. november 2008 16 år Hva i alle dager er biip?! Har det vært en biip-periode? Holy cow.. tror jeg er eldre enn jeg selv trodde, selv om jeg er stusselige 22..
Skrevet 10. november 2008 16 år Bare fjæsboka her i gården Bare legg meg til hvis noen føler for det :grin:
Skrevet 10. november 2008 16 år Bare fjæsboka her i gården Bare legg meg til hvis noen føler for det :grin: Er to av dere..
Skrevet 10. november 2008 16 år Er omtrent ikke aktiv lenger, og helt ærlig er nettby på veg ned i døden Men kontoen min er enda oppe: Mathiasen.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.