Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Så jo utrolig morsomt ut det der da! hehe han PK sleit litt ja! helt ute i høyre sia :) jeg var overrasket over landingene ihvertfall til Harald eller hva han het :D

Skrevet

Er det ikke episode 11, da? Nå har den stått på i bakgrunnen her, men klippet slutta før flygninga kom, slutta når de skulle ut i båten etter å ha vært på øya.

Skrevet

Jeg har fløyet med forsvarets Safari, og det var litt skuffende opplevelse, hehe. Piloten var nok litt for vant med å ha TCAS og lignende, for noe utkikk, det holdt han ikke. Var litt merkelig at jeg måtte gjør han oppmerksom på trafikk.

Skrevet
Jeg har fløyet med forsvarets Safari' date=' og det var litt skuffende opplevelse, hehe. Piloten var nok litt for vant med å ha TCAS og lignende, for noe utkikk, det holdt han ikke. Var litt merkelig at jeg måtte gjør han oppmerksom på trafikk. [/quote']

Kan vel tenkes at han lot deg gjøre noe for å holde deg engasjert også;)

Skrevet

Passasjerer pleier som regel å se i alle retninger ja; og noen må jo se trafikken først. Jeg tror du overdriver "litt" når du sier at du måtte holde utkikken...

Bra reklame for LFS i 71N-episoden der!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …