Skrevet 10. november 2008 16 år Hei! Jeg sitter med en gylden mulighet for å få arrangert et FS-treff på flymuseet i Bodø, men for at jeg skal gidde å gå videre med dette må jeg vite at det er nok interesse for dette. Påmelding blir forhåpentlig vis gratis, men binnende. Kan ikke si med sikkerhet hva slags ordninger hva vi får med museet med tanke på tilgang til museet i seg selv. Husk at nå vil jeg bare vite interessen, og dette er ikke binnende. Dato kommer ved senere annledning, men forhåpentlig vis før jul.
Skrevet 10. november 2008 16 år Premium Medlem Dette var da svert så intresangt,da jeg og min frue skal, tilbringe jul og nyttårshelgen i Bodø.
Skrevet 11. november 2008 16 år Forfatter Høres ut som at det er noen interreserte. Håper det blir fler enn oss seks. Hvis vi får gjennomført dette blir det snakk om å bruke klasserom 1 og 2 i 3. etasjen hvor man har full utsikt over flyplassen og spesielt innflyvningen til 27.
Skrevet 13. november 2008 16 år Forfatter Høres ut som det er greit interesse, skal diskutere litt med kontakten min der borte i dag, og høre om det logistisk sett lar seg gjennomføre, med tanke på internett-tilgang, tilgang til museet generelt osv...
Skrevet 15. november 2008 16 år Forfatter Hei. Har noen datoer i hodet som kan passe for min del og noen deltagere jeg har pratet med. Fredag til Søndag: 28.-30. November 5.-7. Desember 12.-14. Desember Om dette passer veldig dårlig for mange her så er det mulig å få dette plassert til ut i Januar, med et lite forbehold om at luftfartsmuseet da vil være helt stengt grunnet totaltrengjøring av utstillingsobjektene osv.
Skrevet 15. november 2008 16 år Skal bort siste helga i November så 5.-7. og 12.-14.Desember passer bra for min del.
Skrevet 15. november 2008 16 år Helgen 5 til 7ende Desember vil passe best for min del, ettersom det der Gardermoen Realtime Søndag 14 Desember, og jeg har Engelsk Eksamen Mandag den 1 Desember.
Skrevet 15. november 2008 16 år Hei bjørn hiver meg med jeg. er ikke så lange biten mellom svolvær og bodø
Skrevet 1. desember 2008 16 år Ja, vi venter forstatt på mer info Bjørn. Det er jo bare 4dager igjen til 5Desember nå, så dersom treffet blir arrangert nå til helgen burde det jo komme mer informasjon snart.
Skrevet 11. desember 2008 16 år Jepp.Vi får satse på over nyttår en gang.. Som han sier: "Så er det mulig å få dette plassert til ut i Januar, med et lite forbehold om at luftfartsmuseet da vil være helt stengt grunnet totaltrengjøring av utstillingsobjektene osv."
Skrevet 11. desember 2008 16 år Sist jeg snakket med Bjørn, sa han at han fortsatt ventet på svar fra ledelsen. Så folkens, ikke ha noe hastverk!
Skrevet 13. desember 2008 16 år oi! ser at jeg må være mer aktiv på forumet jeg har ikke vært på loga siden langt før desember men jeg er itresert å komme jeg bor jo bare 5min unna med sykel
Skrevet 14. desember 2008 16 år Forfatter Oida, her har det skjedd noe sist. Har vært en glipp fra min side. Venter fortsatt på svar, skal purre på dem på Mandag. Har selv også hatt mye å gjøre, har tatt opp eksamener og hatt mye å gjøre på skolen nå før jul. Jeg er like spent som dere når det kommer til tidspunkt! Jeg skal prøve å holde dere bedre oppdatert fremover, og dere får vite hva jeg får vite etter at jeg har pratet med dem i morgen... Bjørn
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.