Petter Tandberg Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Hei! Fløy ENGM-ESGG-ESGG-ENGM i kveld. Utrolig morsomt å ha ATC hele veien fra ESGG til ENGM! Tok noen bilder fra turen, kommentarer settes stor pris på Pushback and start-up, Lars-Petter kommer inn med sin nydelige Icelandair på bane 21 Airborne fra bane 21 På vei opp til cruise Snakker vi stemning eller...? På vei inn mot Galemoen Finale rwy 19L Siter
Anders Moen Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Oi oi oi! Det var fine bilder :tommel opp: Det første bildet var skikkelig kult! Siter
Jan Henrik Dahl Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Nydelige bilder morgen og kvelds bilder er rett og slett de fineste bildene jeg ser :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Flotte bilder! Morro at du fikk meg meg,på final rwy 21 der jeg kom fra Keflavik med FI294. :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Takker Ja, var artig når det kun var to nordmenn på Landvetter! Siter
Petter Tandberg Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Galemoen faktisk Jepp, ta en tur på vollen, så skjønner du Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.