Skrevet 9. november 2008 16 år Vil bare dele et bilde av den nye AutoFilbilen som min bror var så heldig å få prøvekjøre i dag. Utrolig fet bil, makan til den som TopGear brukte til nordpolen, bare at topgear sin modell hadde 3liter motor, i motsetning til denne med 2.5. Så, hva synes du ?
Skrevet 9. november 2008 16 år flott bil, bygde selv om en landrover 110 til samme specs som arctictrucks.. rått å kjøre i terrenget...
Skrevet 9. november 2008 16 år Toyota Pickup er vel noe av de beste pickup`s man kan få. Rimelig påkostet denne da,og klarer de meste hindringer i terrenget sikkert. Stilig Truck,no doubt. Skulle ha lånt meg en sånn,når jeg drar til Island om 12 dager :grin:
Skrevet 9. november 2008 16 år Forfatter Rimelig påkostet denne da' date='og klarer de meste hindringer i terrenget sikkert. [/quote'] Kan godt si det sånn. Tror det var 5 linjer under seksjonen MERKNADER på vognkortet, hvor alt av modifikasjoner står. Klarte LETT å kjøre opp ganske bratte og vanskelige bakker. Morsom bil.
Skrevet 9. november 2008 16 år island er utrolig flott, har vært der med bil et par ganger... anbefales....
Skrevet 9. november 2008 16 år Om det fins en bil som er rå, så er det hilux. Uansett om det er artic eller ikke, men denne så jævlig rå ut!
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.