Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Hadde en liten økt med kameraet og en lommelykt i kveld, resultatet ble ganske bra. Fs.no er en fin plass å få litt konstruktiv kritikk på bilder :)

Av utstyr til bildene er det brukt stativ, Canon Eos 450D, sigma 10.20 mm linse og 18-55 linse, For å få farger på lyset er det brukt blant annet et blått lokk for blåfagen, et blomsterblad for grønt, en gul lapp for gul og et rødt sykkellys.

Blir litt Reodor Felgen opplegg :grin: Her er Bildene.. Enjoy!

IMG_6885.jpg

IMG_6889.jpg

IMG_6893.jpg

Kom gjerne med konstruktiv kritikk og kommentarer! :)

Ha en fortsatt flott Lørdags kveld! ;)

Skrevet
Noe så sinnsykt kult! Særlig det siste fordi vi ser linjene gli over bordet. Var det vanskelig å få riktig eksponering?

Må prøve ut dette! :)

Var ikke så altfor vaskelig og får riktig eksponering, brukte lommelykt får å få riktig lys,, belyste objektet i noen sekunder, deretter begynte eg med farger. Kameraet var satt til å undereksponere bildet med 1/3, ellers så var det helt mørkt i rommet, på den måten kunne eg få så mye mye lys som eg ville ha. ;)

Takker forøvrig for kommentarene, kom gjerne med fler :)

Skrevet
Synd det ikkje er lov med reklame for alkohol i norge da :P eller så hadde du kanskje fått telefon fra ringnes? ;)

Han kunne jo satt en lettøl der i stedet, da, så ville det vært fullt lovlig :grin:

Utrolige stilige bilder. Flotte farger og god stemning :D

Fikk nesten lyst til å prøve dette selv, nå :)

Skrevet

Utrolig spennende bilder dette , fikk meg plutselig til å tenke på att jeg har noen sånne bokser i kjøleskapet , så du ledet meg vel inn i fristelsen til å åpne en sånn.lol

Men fristelsen til å ta frem kamera og eksperimentere litt med lys og varme er vel litt større.

Men utrolig bra , stå på..

Hilsen

Kai

Skrevet

Hmm, noe konstruktiv kritikk syns jeg det er vanskelig å komme med her, og hvis noe bør forbedres får andre si hva det skulle være. Jeg vet ikke...

Jeg syns dette var skikkelig tøft, og jeg syns også det er litt fascinerende at du kommer på, og gjør dette.

Så dette var både vakkert, morsomt, og bra! ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...