Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ett kjapt å enkelt spm kanskje..Kan jeg med sq.box 4 og fs 9. Ha flylyd og atc i høytalere på pc`en, Og ha atc i tilegg i headsettet mitt? Ønsker dette lyd oppsettet for å vise en flight på vatsim for en kompis som kunne tenkt seg å komme seg online han og.

Skrevet

Du må ha to lydkort for at dette skal virke.

Når du koplar til eit USB headsett blir vel dette av PCen rekna som eit lydkort.

Eg har ikkje prøvd dette sjølv, men du må sikkertnok inn i Windows lydoppsettet og velge at kvart lydkort skal ha si oppgåve?

Skrevet

Ken-Robert og jeg har plundret en del med dette og i Squawkbox kan man bare velge enten ATC i høytalere eller i headsett (om man har USB-headsett), ikke som Ole Brumm; ja takk, begge deler. Finnes det en måte slik at vi kan få bare ATC i headsettet og flylyd og ATC i høytalerne? Ikke noe problem å få ATC i headsettet og flylyd i høytalerne, og det er ikke det vi spør om :) (bare for å presisere litt).

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...