Ken-Robert Bjørkli Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Hei. Ett kjapt å enkelt spm kanskje..Kan jeg med sq.box 4 og fs 9. Ha flylyd og atc i høytalere på pc`en, Og ha atc i tilegg i headsettet mitt? Ønsker dette lyd oppsettet for å vise en flight på vatsim for en kompis som kunne tenkt seg å komme seg online han og. Siter
Sindre Holberg Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Dette funker med USB headset, men ikke med vanlig jack etter det jeg har forstått Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 8. november 2008 Forfatter Skrevet 8. november 2008 Sier du det.Flott Mitt Logiteck er ett USB headsett. Kan du/Noen fortelle meg hvordan jeg skal gå frem for å få dette til å virke? Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Du må ha to lydkort for at dette skal virke. Når du koplar til eit USB headsett blir vel dette av PCen rekna som eit lydkort. Eg har ikkje prøvd dette sjølv, men du må sikkertnok inn i Windows lydoppsettet og velge at kvart lydkort skal ha si oppgåve? Siter
Tommy Hansen Skrevet 8. november 2008 Skrevet 8. november 2008 Du går inn i options på Squawkbox,setter i lyd fliken USB headsettet ditt som den lydenhet som skal brukes. Klikk ok and you're ready to go. Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 9. november 2008 Forfatter Skrevet 9. november 2008 Er det så enkelt? Har du ett slikt oppsett selv? Kan du ikke gi meg en mer detaljert beskrivelse. Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 9. november 2008 Skrevet 9. november 2008 Ken-Robert og jeg har plundret en del med dette og i Squawkbox kan man bare velge enten ATC i høytalere eller i headsett (om man har USB-headsett), ikke som Ole Brumm; ja takk, begge deler. Finnes det en måte slik at vi kan få bare ATC i headsettet og flylyd og ATC i høytalerne? Ikke noe problem å få ATC i headsettet og flylyd i høytalerne, og det er ikke det vi spør om (bare for å presisere litt). Siter
Ken-Robert Bjørkli Skrevet 10. november 2008 Forfatter Skrevet 10. november 2008 Ingen? :blush: Siter
Freddy Wilhelmsen Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Vet du spurte ang Squawkbox, men i SB er det ingen funksjon som gjør at du kan ha ATC i begge enheter samtidig. Imidlertid finnes en slik funksjon i FSinn, som funker utmerket etter min smak Freddy Siter
Ole-Jørgen Søberg Skrevet 11. november 2008 Skrevet 11. november 2008 Tusen takk Freddy . Da må jeg jo installere FSInn igjen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.