Skrevet 7. november 2008 16 år http://digg.com/apple/The_iPhone_Ocarina_Link_Never_Would_Have_Allowed_This Helt fantastisk tøfft!
Skrevet 7. november 2008 16 år Hehe Utrolig hva folk kommer på. Nå kommer vell en drøss med spinoffs som saxofon, trompet, trombone og hvorfor ikke tuba ?
Skrevet 7. november 2008 16 år Forfatter Rått! Er dette ute slik at man kan kjøpe det i app store eller? Jepp, koster 6kr, og funker flott!
Skrevet 10. november 2008 16 år Da var det på iPhonen min Haha. Utrolig hvor mye kult og kreativt man kan få til med en iPhone! Denne touchscreenen har jo åpnet en ny verden, hehe.
Skrevet 11. november 2008 16 år Har prøvd denne litt nå. Ganske artig! Må klare å lære meg å spille skikkelig på denne! Partytriks! :grin: Men det slo meg at dette kunne jo vert gjort før, de fleste telefoner har jo mikrofon. Man kan jo også lage rytmiske toner ved å dunke på mikrofonen, en kul effekt er jo å synge inn i micen, så lenge du holder deg inne i samme toneregister. Mye å utforske her. :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.