Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 halloen, har vært å luftet en gammel sopwith camel, en dame jeg tror jeg kommer til og bruke mye tid sammen med. da ble det selfølgelig noen bilder. en herlig maskin. slenger med et bilde av LN-WNH som jeg begynner og få noen timer bak spakene på. håper de faller i smak. Siter
Helge Sakkestad Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Absolutt! Fine bilder! Hva heter modellene? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Harvarden er fra alphasim, spowithen er freeware tror jeg fant den på Avsim. Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Flotte bilder ta! Men det sopwithen, er ikke den som var med i et nummer av PCpilot? Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Det hvet jeg ingen ting om sindre. men det er en fantastisk maskin med en super VC. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Stilig! Sopwith Camel har jeg ærlig ikke fløyet siden FS98, artig fly å tusle rundt med! Siter
Gjest Emil-André Gundersen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Da burde du ta deg en tur Ivar, kjempe artig fly. Siter
Gjest Jon Ola Gisnås Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Tøft. Tror ikke jeg har flydd denne siden tja.. kunne det være FS4 ? Tror det var den versjonen vi hadde på 286'ern vår tilbake i 1990 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.