Marius Fredriksen Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Da er det på tide å poste mine første bilder på min nye PC Jeg har bare flyd litt rundt i Bodø. 3 F-16 Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 B737 og F-16 Kommentarer settes alltid pris på Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Ikke dumme disse. Formasjon med 737? :grin: Offline eller en privat mp server? Siter
Sindre Holberg Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Bra bilder det her! Men bakketexturene var ikke all verden da.. Siter
Marius Fredriksen Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Takk alle sammen. Ikke dumme disse.Formasjon med 737? :grin: Offline eller en privat mp server? Alle er tatt Offline. Bra bilder det her!Men bakketexturene var ikke all verden da.. Vet. Har ikke fått inn scenery enda. Bare fått inn Norske Flyplasser. Siter
Paulo Fernandes Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Du har fine motiver å ta bilde av og likte noen av de Spesielt take offen med F-16 flyene! Den var nice! Men bilde nr 5 og 6 fra toppen er ikke bra. Se på overlappingen der, ikke helt behagelig for øyet. Husk å velg "motiv" Siter
Ola H. Skjellnan Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Pent dette Marius, men hey... Bakken! Skulle tro det var 50m/pixel i oppløsning :grin: Siter
Arne Sundsbø Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Du bruker en gammel versjon av Norske Flyplasser(ser det på gulfargen på runway). Oppgraderingspakken er gjeldende versjon. Det er lite inspirerende å lage flyplasser når de fleste bruker våre gamle versjoner. Ellers er jo bildene dine fine! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Flotte bilder, men tror nok du greier å skru opp grafikken litt? Liker formasjonsflyging! Siter
Hans Christian Lindgren Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Flotte bilder. Gratulerer med ny maskin. Slit den med helsa Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.