Skrevet 4. november 2008 16 år Legger ut noen bilder av simulatorsenteret - Løp å kjøp he he... http://www.simulatordrift.no/Nyheter_Sim.htm
Skrevet 4. november 2008 16 år Jeg har fulgt Rune i noen år nå og har sett mang en kreativ kar i både privat og proffesjonell sammenheng, men Rune er en kar som virkelig henter fremm opplevelser og en høy grad av realisme i sine simmulatorer. Nå har han flyttet inn i flotte omgivelser på Braastad Gård, og der kan man fly F-14 eller Bel-Uh1, samt bilsimulator og moddelfly simulator mens man venter. Jeg var invitert til åpningen til Simulator drift og må si en ting, jeg tar av meg hatten for det Rune har fått til. Her kan man fly F-14 med motion, og akslerasjon er simulert i seter etc, ja det må bare oppleves. Jeg har hatt med meg Rolf Meum dit noen ganger og han er jo en kar som har fløyet både, F-5. F16, F4, Mig-15 og F14 for og nevne noe, hans konklusjon var klar, dette er meget bra og fungerer meget godt som en simulator, ta meg med tilbake så snart som mulig. Så folkens, dette bør dere bare prøve, kan anbefalles på det sterkeste. Og vurderer du og ta med deg en kamerat gjeng? er du over 18 er det bar og alle rettigheter...dere har hørt om Braastad?
Skrevet 5. november 2008 16 år Forfatter Takker for omtalen Geir! Koselig det! Simulatorsenteret er oppe og går og utviklingen går videre med å fylle senteret med flere simulatorer. Har desverre ikke vært stor respons fra medlemmer her i forumet omkring dette ? Egentlig ingen fra forumet har meldt sin interesse i det hele tatt? Ville vært spennende og fått til noe der. Kom gjerne med forslag! Ville vært så moro med besøk fra folk som har litt mer enn gjennomsnittelig flydilla! Prate flyprat og ha det moro! Rune www.Simulatordrift.no
Skrevet 5. november 2008 16 år Forfatter Har laget en liten introfilm om noen har lyst til å se Kan lastes fra denne siden http://www.simulatordrift.no/Nyheter_Sim.htm mvh Rune
Skrevet 6. november 2008 16 år Flott film Rune! Helt enig med Geir ove over her, da jeg også var så heldig og få være med på åpningen på Braastad Gård. Utrolig fint har det blitt! Og det er et mekka for så og si ALLE sim-intersserte her på forumet, så at det ikke har vært mer respons fra forumet syntes jeg er merkelig. Og at en Jagerflypilot roser dette i media forteller vel nok om hvor Realistisk F-14 simmen er? Nå er det endelig noen som har dratt i gang et sim tilbud kun 30min fra Gardermoen, så nå oppfordrer jeg alle til og ta seg en tur til Rune og fly! Genialt opplegg!
Skrevet 6. november 2008 16 år Skulle mer enn gjerne kommet å kjørt litt bilsim, men har jo ikke sjangs til å komme meg til Oslo, men jeg får se Hadde jo vært kjempe morro!
Skrevet 6. november 2008 16 år Halloen Rune! Jeg har nå sittet en god stund og tittet på siden din, og er mildt sagt imponert, og ser absolutt ingen grunn til og ikke komme på besøk og prøve dette, og med tanke på beliggenhet så måtte vel dette vært ypperlig kanskje under FLG09? Selvfølgelig bare et forslag, men jeg syns det hadde vært skikkelig morsomt! Mvh Lars P
Skrevet 6. november 2008 16 år Forfatter Høres spennende ut! Jeg kommer til å ta kontakt med Geir Finnstad om dette. Snakke litt rundt det og se om vi kan få til noe rundt FLG 09. Spennende forslag! Kom gjerne med innspill på forslag! Rune www.Simulatordrift.no Film på youtube
Skrevet 6. november 2008 16 år Forfatter He he Bare kom du. Vi har overnatting på Braastad Gaard! Ps! nyredigert film på Youtube her:
Skrevet 9. november 2008 16 år Forfatter Hmmm... ser ut til at youtubefilmen ikke virker lengere? Las ned introfilmen fra min webside herfra http://www.simulatordrift.no/Nyheter_Sim.htm Rune
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.