Espen Søderstrøm Skrevet 3. januar 2002 Skrevet 3. januar 2002 Heisann. Jeg får ikke helt dette filteret her til å fungere. Jeg krysser av for, Danmark, Sverige og Usa, og trykker på "Lagre Filter", men det blir ikke "filtrert" (fant ikke på et annet ord). Noen som har en brilliant idè ? [image]images/icons/cool.gif" border="0[/image] [ 03-01-2002: Endret av: Espen Søderstrøm ] Siter
Dag Johansen Skrevet 4. januar 2002 Skrevet 4. januar 2002 En brilliant ide kan være å forsøke dnne URLen. Kan det være at du bruker en browser som ikke takler forms i en frame?? Siter
Espen Søderstrøm Skrevet 6. januar 2002 Forfatter Skrevet 6. januar 2002 quote: Kan det være at du bruker en browser som ikke takler forms i en frame?? Tror ikke det med tanke på at det virket før (IE 5.5) Nå som jeg tenker på det, tror jeg det sluttet å funke etter at jeg installerte Internet Explorer 6 (IE 6). Noe man må stille inn der kanskje? Siter
Morten Hanssen Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 IE6 har cookies avslått som standardinstilling. Så det er bare å slå på at den skal akseptere cookies i options et sted (sitter ikke på IE6 her nå, så beklager at jeg ikke kan forklare eksakt hvor valget er). Morten. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.