Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Ja, i morgen er det helg og da skal jeg stille opp for fullt så meget! ;)

Skrevet

Da har jeg vært igjennom tilleggspakken også. For de av dere som ikke har denne, den er verd pengene! Her får du tilgang på nye våpen, utrolig utfordrende scenarioer, muligheter for å "slå" personer som ikke er samarbeidsvillige samt mistenke kan finne på å plukke opp våpenet og skyte deg om du ikke setter på ham strips innen rimelig tid.

Ser det er en god del maps som ikke er med i career i den ordinære SWAT4, er det noen tips og trisk som skal til for å få disse inn? Evt. at man skal klare ett scenerio over en viss poengsum eller på tid?

Skrevet

Hoi, det ble jo en relativt heftig runde med S.W.A.T i går kveld. Vi var vel ikke i seng før nærmere kl. 01:30!

Fant ut at det ikke er så lurt å spille slike spill tett oppunder leggetid, når jeg skulle gå til sengs gikk jeg langs veggen for å få bedre utsikt rundt hjørnet.. I tillegg drømte jeg taktikk i hele natt, slikt blir man ikke akkurat uthvilt av. :grin:

Jeg er uansett klar for en runde til i kveld med tilleggspakken.

Hvem er med? Logger opp som i går kl. 19:45. :cool:

Skrevet

HAHA så utrolig bra Ivar, nå fikk jeg nesten latterkrampe altså :P (Jepp, skal ingenting til jeg får latterkrampe..)

Uansett, jeg er forhåpentligvis med, håper jeg får logget på.. Funka jo pokker ikke igår, fikk "connection failed", men var med 1-2 runder, så funka det ikke mer.. Prøvde en gooooood stund, så, om noen har noen løsninger, post de her / PM, så jeg får fiksa det.. ;)

Kommer på rundt da jeg og Ivar, å ser om jeg får det til å funke ;)

Mvh

Kristian

Skrevet

Jeg fikk SWAT 4 i Posten idag så jeg tenkte å innstalere det nå, se om det funker :D krever det mye maskin?

kjøpte det for 100 kr så er ikke ås farlig om maskinen ikke klarer det, men hadde vært gøy!

Skrevet

I går var intet unntak, noen timer med S.W.A.T ble det igjen gitt! :grin:

Jeg og Børge begynner å få ting på gli, godt at mesteparten går av seg selv, flott teamwork!

Er det noen stemning for at vi en kveld i den nære framtid møtes for å ta en større session? Hvis vi annonserer en kveld ca. 1 uke i forveien burde man jo klare å evt. sette av denne kvelden for litt action. Vi kan jo kjøre kvelden todelt, en del hvor vi kjører co-operative, og en del hvor vi kjører barricated suspects.

Jeg og Børge tok noen runder med BS i går, artig med en avveksling fra team taktikk og juridiske poengtrekk for unødvendig bruk av vold.. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...