Ola Haldor Voll Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 FYI er jeg i Bergen. Er ikke hjemme før mandag. Etter den tid, får vi se Hadde vært spennende å tatt noen med tilleggspakken!? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Jeg har tilleggspakken, så jeg er gjerne med.. Sliter litt med de oppdraga Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Da blir det tilleggspakken neste gang! Tenkte jeg skulle runde den før jeg hiver meg utpå multiplayer der. Ikke noe spenning med maps du er kjent med. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Da blir det tilleggspakken neste gang! Tenkte jeg skulle runde den før jeg hiver meg utpå multiplayer der. Ikke noe spenning med maps du er kjent med. Hehe, er med jeg, men nå håper jeg fler er med ikveld, enn bare meg og Ivar. Kom igjen! Siter
Alexander Storvig Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Tror ikke jeg er med ikveld, desverre.. Vi får se. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Da er vi i sving, det er plass til DEG også! :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Må man ha tilleggs pakken? =P Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 13. november 2008 Forfatter Skrevet 13. november 2008 Nei, i dag kjører vi med orginalspillet. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Da tok Spesialstyrken kvelden gett... Jeg og Ivar har funnet ut at 2 stk går kjempe bra det og, men er jo ennå bedre med fler, så imorgen kveld håper jeg på litt bedre oppmøte. Ha en fortsatt fin kveld! Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Ja, i morgen er det helg og da skal jeg stille opp for fullt så meget! Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 13. november 2008 Skrevet 13. november 2008 Kjempe flott, da er vi muligens 4, siden Børge og sa han muligens ble med imorgen :grin: Legg meg gjerne til på msn; msn@kristianweb.net Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 14. november 2008 Skrevet 14. november 2008 Jeg er med fra og med 21:30 og utover. Håper fler er med.. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 16. november 2008 Forfatter Skrevet 16. november 2008 Da har jeg vært igjennom tilleggspakken også. For de av dere som ikke har denne, den er verd pengene! Her får du tilgang på nye våpen, utrolig utfordrende scenarioer, muligheter for å "slå" personer som ikke er samarbeidsvillige samt mistenke kan finne på å plukke opp våpenet og skyte deg om du ikke setter på ham strips innen rimelig tid. Ser det er en god del maps som ikke er med i career i den ordinære SWAT4, er det noen tips og trisk som skal til for å få disse inn? Evt. at man skal klare ett scenerio over en viss poengsum eller på tid? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 16. november 2008 Skrevet 16. november 2008 Det med stripsa i den tilleggspakka Ivar, var nyttig å vite Håper vi kan få til noen runder på tilleggspakka og, hadde jo vært artig! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Tenkte å ta en runde i kveld kl. 20:30, hvem er med? :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Da er jeg "opp å går" på TeamSpeak serveren 67.222.46.54, er bare å henge seg på om du vil være med! =) Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 17. november 2008 Skrevet 17. november 2008 Jeg er med, håper fler kommer å spiller Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 17. november 2008 Forfatter Skrevet 17. november 2008 Da er vi 3, fortsatt plass til flere. Vi er på tilleggspakken i dag. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Hoi, det ble jo en relativt heftig runde med S.W.A.T i går kveld. Vi var vel ikke i seng før nærmere kl. 01:30! Fant ut at det ikke er så lurt å spille slike spill tett oppunder leggetid, når jeg skulle gå til sengs gikk jeg langs veggen for å få bedre utsikt rundt hjørnet.. I tillegg drømte jeg taktikk i hele natt, slikt blir man ikke akkurat uthvilt av. :grin: Jeg er uansett klar for en runde til i kveld med tilleggspakken. Hvem er med? Logger opp som i går kl. 19:45. :cool: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 HAHA så utrolig bra Ivar, nå fikk jeg nesten latterkrampe altså (Jepp, skal ingenting til jeg får latterkrampe..) Uansett, jeg er forhåpentligvis med, håper jeg får logget på.. Funka jo pokker ikke igår, fikk "connection failed", men var med 1-2 runder, så funka det ikke mer.. Prøvde en gooooood stund, så, om noen har noen løsninger, post de her / PM, så jeg får fiksa det.. Kommer på rundt da jeg og Ivar, å ser om jeg får det til å funke Mvh Kristian Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 18. november 2008 Forfatter Skrevet 18. november 2008 Da er vi på, TeamSpeak 67.222.46.54 Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 ENDELIG funker online her igjen, så gjett om jeg er med ikveld Fler som er med? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Hehe, gledelig å høre at du fikk alt på stell. Fant du feilen? Greit nyskjerrig på hva som lå imellom til grunnlag for connection failure. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 19. november 2008 Skrevet 19. november 2008 Nei, eneste jeg gjorde var å avinstallere før jeg la meg igår, og installerte når jeg kom hjem etter skolen idag Så, sjekka jeg, vips, der er vi inne gett Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 21. november 2008 Forfatter Skrevet 21. november 2008 Madammen er på jobb i kveld, noen som er med på en runde SWAT? :grin: Siter
A L Skrevet 21. november 2008 Skrevet 21. november 2008 Jeg fikk SWAT 4 i Posten idag så jeg tenkte å innstalere det nå, se om det funker krever det mye maskin? kjøpte det for 100 kr så er ikke ås farlig om maskinen ikke klarer det, men hadde vært gøy! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. november 2008 Forfatter Skrevet 24. november 2008 I går var intet unntak, noen timer med S.W.A.T ble det igjen gitt! :grin: Jeg og Børge begynner å få ting på gli, godt at mesteparten går av seg selv, flott teamwork! Er det noen stemning for at vi en kveld i den nære framtid møtes for å ta en større session? Hvis vi annonserer en kveld ca. 1 uke i forveien burde man jo klare å evt. sette av denne kvelden for litt action. Vi kan jo kjøre kvelden todelt, en del hvor vi kjører co-operative, og en del hvor vi kjører barricated suspects. Jeg og Børge tok noen runder med BS i går, artig med en avveksling fra team taktikk og juridiske poengtrekk for unødvendig bruk av vold.. :grin: Siter
A L Skrevet 6. desember 2008 Skrevet 6. desember 2008 Da har jeg fått innstalert SWAT 4, skal trene litt først så jeg får inn "moovsa" Men jeg joiner hvis noen skal spille Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Skrevet 6. desember 2008 Virker som mange av tilhengerne har mye å gjøre om dagene, men jeg er godt med på en game når du skulle være klar for det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.