Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Hvis det er noe i kveld så er jeg gjerne med. :)

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Hvis det ikke funker er det bare å levere det tilbake til butikken, verre er det ikke da.

Skrevet

Nesten ingen butikker godtar åpnede spill. Gidder ikke kjøpe det om det ikke fungerer i windowsemuleringen på Mac. Unødvendig for meg å bruke mye penger på noe som ikke virker. Er bedre da å bare laste ned en piratversjon, teste om det funker, og deretter kjøpe for å få spilt online.

Gjest Børge Litangen
Skrevet

En kan såvidt jeg vet ikke levere tilbake et nedlastet spill (ref. Sierras online-butikk som er nevt tidligere i tråden).

Skrevet
Det å spille CO-OP over internett er kult' date=' men blir fort ukoordinert om noen spiller sammen og så kommer det en haug andre folk og spiller.[/quote']

Kan i så fall anbefale Armed Assault. Ikke den beste grafikken og animasjonene osv, men de beste mulighetene for de som vil "utnytte" motoren med egne scripts osv. Anbefaler public servere med Domination (min favoritt), Warfare, eller Evolution for å sjekke hva som er mulig.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...