Ivar Skaugstad Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Har ingen trening fra Rena. Min trening har jeg fra Innsats styrken til MP-Gunnerside hvor det hender vi trener på slike oppdrag. Dog, blir en del "skaprere" oppdrag foran Pcen. :grin: Synes forøvrig at vi som har utført oppdrag sammen noen timer nå virkelig begynner å ta taket på det. Kommunikasjonen går meget bra, samt at hver enkelt i rekken vet sin plass og dekksone, knallbra! Det er fortsatt plass til at flere hiver seg med på lasset, nå er vi vel 8 som har meldt interesse, med 4 aktive. Joachim, du er hjertlig velkommen! Du har vel også en del innputs med tanke på utdanningen du holder på med. Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Dvs, du har ingen relevant erfaring fra scenario.....jeg jobber mye innen forsvaret og vet hvor man får denne erfaringen..i og med at du fortalte at du hadde trening fra lingnede scenario som spillet.... jeg har hvert med og sett hvordan disse guttene gjør dette både i Las-Vegas og ikke minst i Miami..men det er en bra simulator ingen tvil om det...og ikke minst meget morro :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Er gjerne med neste gang dere skal ha en online Taktikk å sånt er jo kjempe morro Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Får vi til en runde i kveld tro? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kan godt være med jeg, om noen adder meg på msn så jeg får IP og sånt.. Første gang online, hadde vært supermorro Siter
A L Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Ola, dette blir nok det andre spillet du får meg til å kjøpe, med litt hjelp fra Ivar Jeg joiner etterhvert jeg å, må bare få igjen datan min først, men høres ut som ett sinnsykt morsomt spill! ihvertfall hvis du spiller med andre som du kjenner "taktikk" osv noen som spiller Battlefield 2? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Jeg kan si som så at jeg var inne i siviltjenesten, og jobbet på en folkehøgskole i stedet for å lære om våpen og taktikk - men det vil ikke si at jeg er uinteressert eller uengasjert i å _spille_ med blodig alvor og action som dette. Mon tro om jeg får provisjon for salg. :whistle: Da kunne jeg jo brukt noen kroner til å sjekke nye spill og få med flere folk på. :grin: Siter
Audun Braastad Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Da hadde du vært rik. Det er det fjerde spillet du får meg til å kjøpe Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Kan ta en runde nå jeg :-) Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Har opprettet en Hamachi Gruppe som heter Onlineklubben Passord der er Onlineklubben Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Joiner deg på den Fredrik om en liten stund AKkuratt nu skal jeg ut en tur tenkte jeg. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 5. november 2008 Forfatter Skrevet 5. november 2008 Dvs' date=' du har ingen relevant erfaring fra scenario.....jeg jobber mye innen forsvaret og vet hvor man får denne erfaringen..i og med at du fortalte at du hadde trening fra lingnede scenario som spillet.... jeg har hvert med og sett hvordan disse guttene gjør dette både i Las-Vegas og ikke minst i Miami..men det er en bra simulator ingen tvil om det...og ikke minst meget morro :grin: [/quote'] De forsjellige avdelingene under forsvaret i Norge opererer forskjellig ut i fra målet på oppdraget og trusselbildet. Men det viste du vel. Synes det er flott at man kan benytte seg av den treningen man har i andre sammenhenger en i øvningsfeltet. Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 5. november 2008 Skrevet 5. november 2008 Var gøy ikveld gitt. bedre en med AI gitt. Funket veldig bra med Hamachi og egen teamspeak server. Har satt opp en egen teamspeak server som går 24/7 som dere kan bruke dere skal spille i MP. Info finner dere når dere logger dere inn på Onlineklubben i Hamachi Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Ja da var det kvelden :grin: Kjempe morsomt, Ivar, Alex, Magnus og Børge Kjørte med 5 stk på slutten, det var rågøy Forundrer meg ikke om vi talast imorrakveld, for dette var jo kjempe :grin: Ha en fortsatt god natt! Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Ja, i kveld tok det virkelig av! Vi var på det meste 5 stk, kjørte to lag og en lead. Selv synes jeg det fungerte best da vi var fire hvor en hadde ledelsen, dog at vi var ett lag delt opp i to fargekoder med hver vårt felt ved entring av rom. Vi mangler fortsatt hastigheten, men taktikken begynner å komme seg med tanke på sikring og kontroll av rom. God jobbet i kveld folkens! Det blir vel noen timer i morgen også vil jeg tro! :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Midt i et game vi hadde med meg, Børge og Kristian tryna routeren - og jeg har siden vært uten nett inntil nå nettopp. Forferdelig surt. Er gjerne med i morgen! Dvs - i kveld? Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Likte best 2 lag og 1 lead, for da var det èn som hadde kontroll hele tiden. Men, 2 på rødt og 2 på blått team funker jo kjempe bra det og :grin: Burde satse på å være 4 eller 5 stk på vær session da, så blir det litt mer ryddig og.. Hastigheten kommer seg vettu, når taktikken sitter på plass :grin: ja, kjempe bra jobba :grin: Er nok med noen timer imorgenkveld jeg og ja.. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Kjempe synd Ola, vi som hadde det så koslig! MEN, så absolutt om vi kjører noen runder ikveld også :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Noen som er med på litt onlinespilling nå med meg og Fredrik? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Vi kjører i gang en game i kveld kl. 20:00! Møtestedet er TeamSpeak: 67.222.46.54 Hamachi: Onlineklubben (Onlineklubben) Sørg for at du har V1.1 av S.W.A.T innstallert! Takk til Fredrik! Hvem er med? Siter
Audun Braastad Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hadde jeg fått mikrofonen min til å fungere hadde jeg definitivt blitt med Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hva er problemet med micen da? Siter
Espen Samuelsen Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 jeg prøver og få blitt med, men Hamachi har jeg ikke prøvd før. har lasta ned og instalert. så får se åssen det funker. Siter
Audun Braastad Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hva er problemet med micen da? Det er rett og slett veldig lav lyd i den. Har krysset av alle steder det står "mic boost" og alle brytere står på fullt volum. Finnes det noe freeware-program man kan bruke for å få skrudd opp volumet mer enn det som går i kontroll-panelet og på programet til lydkortet? Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Jeg kjøpte meg en liten sånn en til rundt 60,- tidligere i høst når jeg kjøpte no annet.. VELDIG veldig ålreit. Jeg vet ikke hvordan lyden høres ut for dere andre, men jeg er fornøyd i alle fall. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 6. november 2008 Forfatter Skrevet 6. november 2008 Da har jeg startet Server. Er plass til totalt 5, hvis det er flere som er inn får dere gi lyd fra dere på TeamSpeak! Join via Direct IP under LAN settings 5.127.65.169 Husk å kjøre Hamachi, og at du er tilkoblet Onlineklubben (Onlineklubben) TeamSpeak server: 67.222.46.54 Høres at du betalte 60,- for å si det slik, men vi forstår jo hva du sier. :grin: Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 6. november 2008 Skrevet 6. november 2008 Hehe, er det SÅ ille? Jeg har jo et suverent headsett til godt over 1200,- i og med at jeg bruker mye lyd til jobb - så å kjøpe et nestne like dyrt headset med mikrofon er uinteressant. :grin: Kan være at PCen støyer litt når GPU-vifta går veldig også da? :whistle: Her er i alle fall link så man kan få kjøpt.. http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:833677%3bc:36134%3br Siter
Fredrik Hofstad Haugen Skrevet 7. november 2008 Skrevet 7. november 2008 Vi får satse på noen runder idag også :-) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.