A L Skrevet 7. desember 2008 Skrevet 7. desember 2008 Noen som er med å spille litt senere? Jeg er ledig hele kvelden så gi et pip hvis noe joiner Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 6. november 2009 Skrevet 6. november 2009 Nå tillater jeg meg selv å ta opp denne tråden igjen jeg.. Noen som fortsatt spiller? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 8. november 2009 Forfatter Skrevet 8. november 2009 Har vært en tørkeperiode for min del. Har ofte vært inne på tanken, men sverger somregel til Emergency 4 eller FS. Siter
Morten Nelson Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Bare timer igjen til Modern Warfare 2 nå. Dere får satse på det heller. Det første synes jeg er noe av det beste innen first person shooter som har blitt laget. Forventningen er høy. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 9. november 2009 Skrevet 9. november 2009 Samme her Morten ! Kommer til og bli helt rått ! Siter
Johan Luiggi Skrevet 10. november 2009 Skrevet 10. november 2009 Mens vi er inne pâ MW2, nettopp gjort ferdig campaign :grin: ! S.W.A.T er bra, men MW2 er bare :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 10. november 2009 Forfatter Skrevet 10. november 2009 Ble faktisk noen scenario runder på meg i kveld. Det merkes at jeg har spillt dette spillet en del, for jeg er fortsatt sabla god! :grin: Siter
Morten Nelson Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 Ble fort ferdig med campaign. Virket kortere enn i det første, men minst like kult. Venter på at kjente som har bestilt via steam skal få det så vi kan prøve oss på SpecOps. For øyeblikket er det multiplayer som gjelder. Må få testet så mye som mulig av det som er nytt. Siter
Johan Luiggi Skrevet 11. november 2009 Skrevet 11. november 2009 For de som har MW2 eller noe annet Steam spill kan man adde meg: joyu12 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.