Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du en av de som tilbragt noen timer bak PC skjermen i iver over å ta knekken på skurkene som befinner seg rundt om på hoteller, sykehus, banker etc?

Vel, jeg er iallefall en av de.

Etter trening på disse taktikkene i virkeligheten har jeg lyst til å forsøke meg på dette spillet med "VIRKELIGE" mennesker. De stakkars datastyrte kollegaene mine vet jo søren ikke hvordan dette fungerer! :grin:

Spiller du S.W.A.T 4, og i tillegg har lyst til å spille multiplayer? Legg gjerne igjen en post her, GAME ON! :grin:

• Svar 129
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Er det forresten mulig å kjøpe en nedlastbar versjon? Hadde vært kjekt å kunne gjort det, nå når jeg muligens har tid til å prøve litt over nett med dere nå innen torsdag e.l.

edit: Glem det! Tenkte jeg like godt kunne sjekke om Sierra hadde direkte avtale med Direct2Drive e.l. f.eks. - og fant ut at Sierra selger SWAT4 Gold Edition som nedlastbar versjon for ca €17! :)

http://b.trymedia.com/b/vivendi/60m_c/vivendi_store/SWAT4GoldSetup

Skrevet

Det er konge spill. blir gjerne med på online en gang, har spilt mye online og der er det mye useriøse folk. så bare og si i fra når dere skal spille. kjekt og sette opp server med passord så slipper man disse "unga" som skyter på alt som rører på seg. iskjeks@hotmail.com

Gjest Børge Litangen
Skrevet

Undertegnede, Ola og Ivar hadde en sabla morsom mp-session i kveld. Som nevnt; masse taktisk bevegelse og godt samarbeid. Dette må absolutt gjentas :) .

Skrevet

Merk forøvrig at versjonen man kjøper og laster ned fra Sierras butikk er ferdig patchet til versjon 1.1 rett fra installasjon - det betyr at dere som har retail-versjon på CD må installere patch før dere får blitt med - men det burde være lett sak.

De av dere som har tilleggspakken, er den kun i versjon 1.0, så der stiller alle likt uavhengig av hva originalspillet er.

Skrevet

Ja, det var virkelig artig i går!

Målet er jo at vi etterhvert blir ENNÅ bedre på dette med taktikk, men vi fikk jo virkelig inn dette med at bakerste mann sikrer retning bak, samt entring og hvem som skal klarere hvor.

Vi får bygge på med de forskjellige fargene etterhvert, så slipper vi å bruke høyre og venstre. :grin:

Skrevet

Skal ta en liten formatering av dataen Ivar, og få inn SWAT igjen, så er jeg klar for noen runder jeg vet du! ;) Regner med at det blir taktikk og fargelegging på høyt nivå!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...