Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er du en av de som tilbragt noen timer bak PC skjermen i iver over å ta knekken på skurkene som befinner seg rundt om på hoteller, sykehus, banker etc? Vel, jeg er iallefall en av de. Etter trening på disse taktikkene i virkeligheten har jeg lyst til å forsøke meg på dette spillet med "VIRKELIGE" mennesker. De stakkars datastyrte kollegaene mine vet jo søren ikke hvordan dette fungerer! :grin: Spiller du S.W.A.T 4, og i tillegg har lyst til å spille multiplayer? Legg gjerne igjen en post her, GAME ON! :grin: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Jeg spiller det, konge spill :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Er du up for en multiplayer kanskje? Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Send meg en PM med din MSN adresse. :cool: Siter
Magnus F. Meese Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 SWAT4 er et elskbart spill, i'm in :cool: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Send meg en PM med MSN adressen deres så tar vi oss en runde for å gi terroristene litt juling! :grin: Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Da er du lagt til Aleksander! Skal straks lande i Gdansk, kanskje vi får til en game om ca. 30 min? Magnus? Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er gjerne med en annen dag, Ivar . Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 2. november 2008 Forfatter Skrevet 2. november 2008 Da har jeg lagt dere til, begge to. Sees på MSN =) Det er plass til flere om det skulle dukke opp ennå flere bæd æss'er der ute. :grin: Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 2. november 2008 Skrevet 2. november 2008 Er mer enn gjerne med, så fort jeg får satt meg ordentlig inn i det spillet Startet å spille igår, så.. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Søren, nå fikk jeg lyst til å prøve dette over nett. Hadde en kopi fra en kamerat en gang og spilte sammen på LAN, men de andre var så useriøse. *rote i lommeboka* Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hehe, fikk lyst til å spille det online jeg og, sett masse filsnutter fra det, ser morro ut Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Har SWAT4 liggende på PCen men har ikke innstalert det enda, klarer meg fint meg GTA SA jeg, er jo tilogmed SWAT på RPserveren jeg spiller på også Siter
Magnus F. Meese Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Det å spille CO-OP over internett er kult, men blir fort ukoordinert om noen spiller sammen og så kommer det en haug andre folk og spiller. Ivar og jeg brukte derfor etter en stund Hamachi i går, det funker som bare juling Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Hamachi har jeg aldri fått til å fungere. Men jeg vil gjerne bli med, når jeg først har tid. *se langt etter 17. november* Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Er det forresten mulig å kjøpe en nedlastbar versjon? Hadde vært kjekt å kunne gjort det, nå når jeg muligens har tid til å prøve litt over nett med dere nå innen torsdag e.l. edit: Glem det! Tenkte jeg like godt kunne sjekke om Sierra hadde direkte avtale med Direct2Drive e.l. f.eks. - og fant ut at Sierra selger SWAT4 Gold Edition som nedlastbar versjon for ca €17! http://b.trymedia.com/b/vivendi/60m_c/vivendi_store/SWAT4GoldSetup Siter
Espen Samuelsen Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Det er konge spill. blir gjerne med på online en gang, har spilt mye online og der er det mye useriøse folk. så bare og si i fra når dere skal spille. kjekt og sette opp server med passord så slipper man disse "unga" som skyter på alt som rører på seg. iskjeks@hotmail.com Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Da er SWAT 4 Gold betalt, lasta ned og installert! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Nei. Jeg kjøpte fra Sierras egen webshop for nedlastbare spill. Direktelink til SWAT 4 Gold her http://b.trymedia.com/b/vivendi/60m_c/vivendi_store/SWAT4GoldSetup Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Aldri spilt online før, så ville jo vært supermorro! Om noen vil ha msnen min, for å diskutere Swat, eller spille for den saks skyld ( ), send en PM! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Dette var knakende morro. Aldri spilt så taktisk før, og det gjorde det hele mye morsommere enn at man bare stormer alle rom slik jeg er vant til fra å spille med PCen eller på LAN. Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 3. november 2008 Skrevet 3. november 2008 Undertegnede, Ola og Ivar hadde en sabla morsom mp-session i kveld. Som nevnt; masse taktisk bevegelse og godt samarbeid. Dette må absolutt gjentas . Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Jeg er gjerne med neste gang, msn@kristianweb.net Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Merk forøvrig at versjonen man kjøper og laster ned fra Sierras butikk er ferdig patchet til versjon 1.1 rett fra installasjon - det betyr at dere som har retail-versjon på CD må installere patch før dere får blitt med - men det burde være lett sak. De av dere som har tilleggspakken, er den kun i versjon 1.0, så der stiller alle likt uavhengig av hva originalspillet er. Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 4. november 2008 Forfatter Skrevet 4. november 2008 Ja, det var virkelig artig i går! Målet er jo at vi etterhvert blir ENNÅ bedre på dette med taktikk, men vi fikk jo virkelig inn dette med at bakerste mann sikrer retning bak, samt entring og hvem som skal klarere hvor. Vi får bygge på med de forskjellige fargene etterhvert, så slipper vi å bruke høyre og venstre. :grin: Siter
Gjest Geir-Finstad Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Har du erfaring fra Rena Ivar? Siter
JM Skrevet 4. november 2008 Skrevet 4. november 2008 Skal ta en liten formatering av dataen Ivar, og få inn SWAT igjen, så er jeg klar for noen runder jeg vet du! Regner med at det blir taktikk og fargelegging på høyt nivå! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.