Dag Johansen Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Karl M. Withbro: "Error: could not launch the game, no DirectPlay service provider found., 19:07:06 05.01.2002, Version: 1.50.0" Dette kan kanskje være en directX sak? Start C:\\Programfiler\\directx\\setup\\DxDiag og se under nettverk om du har TCP/IP Service provider og Modem service provider i "Registered DirectPlay Service Providers" Siter
Dag Johansen Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Torstein Sønstabø: "Feil. Rommet er ikke tilgjengelig" Når noen har startet en MP-session i et rom stenges dette. Dette er naturlig siden de som er ute og flyr ikke har noen mulighet til å se at du er kommet inn der og vil være med. Siter
Karl M. Withbro Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 Hei Takker for svar Dag. Men jeg foretok en test på DirectX , og fikk dette svaret: No problems found. DirectPlay test results: All tests were successful. Siter
Gjest Skrevet 6. januar 2002 Skrevet 6. januar 2002 mitt problem er at når jeg kobler på så laster den ned 2 filer og patcher clienten. så kobler jeg på igjen og det samme skjer... jeg må laste nmed HELE tiden! Siter
Gjest Skrevet 7. januar 2002 Skrevet 7. januar 2002 Jeg har Telenor ADSL og Windows XP og har problemfritt lastet ned programmet . Jeg har spilt ca 3-4 timer med gameclient. [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.