Gå til innhold

Blir du med til Berlin - Tempelhof i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

tempelhof.jpg

I anledning at Tempelhof stengte rullebanene for alltid i går har jeg planer om å ta en siste flight til denne historiske flyplassen.

http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=441828#Post441828

Har du lyst til å være med?

Gardermoen (ENGM) - Tempelhof (EDDI)

Avgang: 20:45 UTC (21:45 local)

Route: OSLOB UL996 SVD UL621 BAKAM UM44 KOGIM UM725 RODEP T208 GOLBO

Enroute: 1h 25min

Ankomst: 22:10 UTC (23:10 local)

----------------

Tempelhof (EDDI) - Gardermoen (ENGM)

Avgang: 22:40 UTC (23:40 local)

Route: RAKIT UM725 KOGIM UM44 BAKAM UL621 SVD UZ30 LASLI UL997 SORPI

Enroute: 1h 25min

Ankomst: 00:05 UTC (01:05 local)

---------------

Skrevet

Skal fyre opp DC-3'ern ut av Tegel eller Schönefeld og ta noen runder over Tempelhof og Berlin för jeg tar en kort stopp og drar ut igjen som et farvel. Jeg er pâ VATSIM sâ andre som bare vil ta en kort tur kan joine meg med mindre de vil legge ut pâ tur fra Oslo med Ivar da!

Skrevet

Det var en flott tur vi hadde i går. Selv om flyplassen i virkligheten er stengt er trafikken på VATSIM fortsatt til stede! :grin: Kom to fly ramlende ned etter at jeg hadde parkert i går, utrolig ARTIG flyplass å fly til. Har ikke sett maken!

Fløy med noe historiske callsign i den forstand, SAS1923 nedover, altså året flyplassen ble åpnet, og SAS2008 oppover. Må innrømme at det så noe snodig ut med det sistnevnte callsignet på ServInfo. :grin:

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...