Kristian Larsen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Noen som har råd hvor eg kan skaffe meg et domene til hjemmeside? Helst en norsk side. skjenner til domeneshop.no Men vil ha litt flere sider å se på før eg velger, for å se va eg får mest for pengene, og muligens noen her vet om noen som er bra. Har ikke vært så veldig mye borti domeneshop, har bare hjulpet noen andre som har den, så eg vet ikke om den er bra eller dårlig. Mvh Kristian Siter
Håkon Aarøen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 For å få et .no-domene er du nødt til å ha et organisasjonsnummer; som du får ved å registrere et firma eller enkeltpersonsforetak. Selv har jeg domene og webhotel hos www.netbox.no og er veldig fornøyd med de. Håkon Siter
Tord Øvrebotten Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Om du finner ut at du ikke er så nøye på å ha et .no domene (de er tross alt ganske dyre i forhold til hva du får i webhotell), ville jeg sterkt vurdert Servage. Der får du mye for pengene! Og jeg har enda til gode å være spesielt misfornøyd. Supporten har jeg opplevd som bra. De har også et "vervesystem", som jeg har lagt ved i linken, slik at hvis du "verver" noen, får du 2 mnd gratis og 25 GB ekstra lagringsplass. Den som blir "vervet" får i tilleg 25 GB ekstra plass å tomle på. Anbefaler deg å vurdere denne;) Siter
Kristian Larsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 Vil ikke ha no domene. Vil bare registrere meg hos et norsk firma, og ikke noen som eg mp betale via dollar eller euro. vet alt dette med at mnn ikke kan ha no domene uten å ha firma eller organisasjons nummer osv.. men skal sjekke ut disse to. takk for tipsene Siter
Knut Arne Nygård Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Har hatt gode erfaringar med Domeneshop til mine sider. Har også Servage. Dei har mykje lagringsplass og andre positive ting, men er til tider ganske trege(overbelasta serverar?). Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Servage er jo bare basert på kvanitet ovenfor kvalitet, god support, men trege servere. Vil anbefale deg Subsys, Subsys er fra Norge, servere står i Oslo, god og rask support, raske servere. Her får du også faktura på bestillingen etter du har bestilt. Siter
Kyrre Martila Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 One.com er vel i utgangspunktet ikke norsk, men du har norsk side, norsk faktura osv. Og her får du MYE for pengene har jeg inntrykk av, de har vel vunnet noen tester osv... Her får du asp, php, mysql og alt for 10 kr mnd... Siter
Gjest Børge Litangen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Er vel bare en ting å si om one.com, og det er at du får definitivt hva du betaler for. De kjører bl.a. PHP i safe mode på sine servere, med de begrensninger det medfører. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 I tilegg til at serverne står i USA, de sletter filer de mener ikke er i tråd med deres retningslinjer(filmer og annen multimedia). Utrolig dårlig support. Siter
Kristian Larsen Skrevet 31. oktober 2008 Forfatter Skrevet 31. oktober 2008 I tilegg til at serverne står i USA' date=' de sletter filer de mener ikke er i tråd med deres retningslinjer(filmer og annen multimedia). Utrolig dårlig support. [/quote'] Var dette Servage? Vil muligens legge ut videofiler på siden, ønsker ikke at de blir fjernet uten videre. Siter
Kent-Ruben Johansen Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 http://www.web10.nu/ Bruker deres servere til mye. Veldig bra!! Siter
Geir Teigo Skrevet 31. oktober 2008 Skrevet 31. oktober 2008 Har selv one-domene og er godt fornøyd. Eneste ankepunktet var at jeg måtte lære dreamweaver for å få funksjonene jeg var ute etter. Husker ikke i farten hvilket program jeg var vant til å bruke, men det ble gikk ikke overens med deres standard. God kundeservice og support og rask server. Har ingenting vondt å si om one. Siter
Anders Moen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Vil veldig gjerne anbefale subsys.no, super service der! Men one.com er billigere, og jeg tror det fungerer like bra for de fleste Siter
Werner Rafteseth Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 Jeg hadde one.com tidligere, men der ble kontoen min suspendert da jeg hadde lagt opp noen zip-filer. Ihht kundeavtalen, så kunne jeg ikke la serveren være noe downloadbibliotek, noe den åpenbart ble av 2 stk zip-filer. Siter
Haagen Tangen Eriksen Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 har hatt one.com i noen år nå og er strålende fornøyd både med service og pris...anbefales Siter
Henrik Bjørlo Skrevet 1. november 2008 Skrevet 1. november 2008 PROISP er veldig bra. Supert med muligheter, kjempestabilt, og god service. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.