Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

På søndag var det fotballkamp på Åråsen. Etter en veldig dårlig sesong var det fare for nedrykk for Lillestrøm. Med seier mot RBK kunne LSK sikre seg plass i Tippeligaen 2009.

Et lag måtte slå sin rival for å sikre seg at de ikke rykket ned. Tenk på de enorme følelsene som var i sving. Aldri har jeg opplevd en sånn stemning på en fotballstadion.

Tenkte jeg skulle legge ut de mest følelsesladde bildene fra kampen. De er tatt av Kanari-Fansens fototeam, som består av Petter Tandberg (medlem her), Sebastian Ramsland og meg.

Og til alle dere (80 % av forumet) som er på vei ut og tilbake til Snackbaren fordi dere heier på et annet lag:

Drit i det - dette handler om følelser og glede :)

015.jpg

Fotograf: Sebastian Ramsland

022.jpg

Fotograf: Audun Braastad

024.jpg

026.jpg

027.jpg

034.jpg

Fotograf: Petter Tandberg

035.jpg

036.jpg

037.jpg

038.jpg

039.jpg

041.jpg

042.jpg

043.jpg

044.jpg

Skrevet
  • Forfatter

Takk Tommy, det tenkte jeg ikke på :)

045.jpg

046.jpg

048.jpg

049.jpg

051.jpg

053.jpg

Skrevet

Utrolig bra bilder! Liker ikke fotball særlig, det jeg liker er RBK og Newcastle så.. Men jeg tok hintet ditt å kikket, og de var flotte bilder, og som du sier, det er ikke laget du knipser;)

Skrevet
  • Forfatter

Enig der. Alle regna med at vi skulle vinne på cupfinalen. På søndag var det motsatt. Og det er utrolig mye viktigere å unngå nedrykk enn å vinne en cupfinale, så denne kampen er det sykeste jeg har vært med på.

Jeg pleier normalt og klare å ta bilder istedenfor å juble når LSK scorer, men på søndag var det helt umulig å sitte stille :)

Skrevet
  • Forfatter

Hehe, så kaldt som det var der skjønner jeg at han hadde det ansiktsuttrykket :grin:

Jeg hadde ullundertøy, tynn genser, fleecegenser og en tjukk jakke ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …