Skrevet 29. oktober 2008 16 år Hei! Jeg er på jakt etter bøkes som handler om flyving. Fra før har jeg lest (minst 10 ganger) Marius Eriksen's biografi av Cato Guhnfeldt. Har også lest Black Star Rising av Robert Grandt som er en mild Sci-Fi bok som omhandler oljereserver utenfor Vietnam og konflikten som da bygger seg opp mellom Kina på den ene siden og USA/vietnam på den andre siden. Om noen her vet om et god butikk eller nettside som har denne typer bøker, så hadde jeg vært lykkelig Trenger lesestoff på vei til jobb
Skrevet 29. oktober 2008 16 år "Hvorfor fly flyr" av Erlend Larsen var en veldig bra bok synes jeg. Du kan lese mer om den på flyver.no
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Boken "Cockpit! En lærerik fortelling om hvordan en flyverdrøm kan bli virkelighet" av Helge Kapstad
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Boka "Cockpit" som Eivind referar til er bra. Ei anna bok eg las for ikkje lengje sidan, er "Flying the Alaskan Wild". Den er utruler lærerik og morosam.
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.