Bjarte Benberg Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 Halla! Er member på flightsim.com siden, men har et problem: Svært ofte når jeg skal logge meg inn så får jeg beskjeden: "All nodes are currently busy. Please try again later" Prøver flere ganger, men det samme skjer. Er det virkelig så stor trafikk på denne siden? Siter
Gjest Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 quote: Opprinnelig postet av Bjarte Benberg: Halla! Er member på flightsim.com siden, men har et problem: Svært ofte når jeg skal logge meg inn så får jeg beskjeden: "All nodes are currently busy. Please try again later" Prøver flere ganger, men det samme skjer. Er det virkelig så stor trafikk på denne siden? ja det er visst stor trafikk ja. 80000 nedlastninger i jula, i følge Lou Betti. Jan Roar Rød Siter
Johannes Winther Farstad Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 noen som sa at de nettop hadde slått ny rekord på forsøk på pålogging.....prøvd 10 ganger..... det er ingenting... jeg satt å gjorde samme proseyre 50 ganger... [image]images/icons/tongue.gif" border="0[/image] Siter
Christer Elde Skrevet 1. januar 2002 Skrevet 1. januar 2002 Tror du at du er alene om det eller? Siter
Stein Lund Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 Prøver man bare lenge nok så.. Må innrømme at jeg, i det siste, noen ganger har gitt opp. stein v [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] Siter
tomkrist Skrevet 2. januar 2002 Skrevet 2. januar 2002 Gjør som meg å bli medlem. Koster ikke mye og man får aldri noe opptatt [image]images/icons/smile.gif" border="0[/image] T.K Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.