Skrevet 28. oktober 2008 16 år Woowwww....... nok en gang. Denne må prøves. Er 2-3 godt voksne gutter med hundre vis av timer i FS ( 737-300/400 og NG). Hva må vi gjøre for og få prøvd denne 737 sim n. ??
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Forfatter følg med på denne stringen http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=429982#Post429982 så vil jeg beskrive når den er klar for å leies og hvordan dere skal gå frem for å leie denne :-) takk for innspill liker folk som følger med det sier noe om interessen rundt dette og vi planlegger å få et godt flightsim miljø på sola fly museeum
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Takk for titten igår på Sola... Spennende å se at det også ligger muligheter for å kanskje få til en ATC-konsoll etterhvert. Jeg joiner ihvertfall miljøet der ute, og håper at jeg kan bidra med noe. Nice film; tydlig at noen trenger mer trening på MCC :grin:
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Forfatter jepp stemmer det det er en stund siden vi har hatt noe tid til å fly ,men nå kommer det seg som du nevner var det hyggelig for oss også at du tok turen du er med om du vill Klart vi må ordne en skikkelig TWR sim
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Jeg antar det var VATSIM dere fløy med? Skriv gjerne i flightplanenens RMK at det er dere som er ute å flyr simmen
Skrevet 28. oktober 2008 16 år Ja, det er VATSIM som gjelder Rolf Arne :grin: . Dette med RMK på at det er en real sim tenkte jeg på, det er klart noe som må på plass. Det er også et par andre små VATSIM-tekniske ting som må på plass. Det kommer nok etterhvert.
Skrevet 29. oktober 2008 16 år Forfatter (Jeg antar det var VATSIM dere fløy med? Skriv gjerne i flightplanenens RMK at det er dere som er ute å flyr simmen ) jepp vi skriver, test off fullscale sim sola flymuseeum
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.