Bjørn J. Jensen Skrevet 25. oktober 2008 Skrevet 25. oktober 2008 I og med at jeg har fått meg ny skjerm så redigerte jeg noen bilder jeg tok i sommer når jeg var hjemme. Testet en liten vri i redigeringa så håper de er sånn passe skarpe og at fargene er riktige Bildene er kanskje ikke de alle beste når det kommer til komposisjon, men skitt au :crazy: Ønsker gjerne tilbakemeldinger =) Litt vel skarpe kanskje? Mvh. Bjørn Siter
Lars B. Frostad Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Aj aj! Synes dette ble meget lekkert! Siter
Eirik Vole Rye Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Perfekt skarphet for meg! Noen bilder var litt utbrente og fikk litt blasse farger. Du kunne kanskje hatt litt mer fargetemperatur? Fargetonene var dessverre ikke for meg så veldig innbydende. Men ellers bra! Siste bilde var ganske fint, jeg ville på stedet prøvd å ikke få med de plantene som kom inn fra nedre vesntre kant. Fin bokeh! Siter
Audun Braastad Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Dette var fine bilder! Kanskje litt vel skarpe for meg. Hadde ikke sagt nei til bittelitt mer farger, men nå er jo jeg en som er veldig glad i farger også da Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Takker for tilbakemeldinger Satt og tenkte på om det kanskje var litt skarpt ja.. Ang. Fargene så sitter jeg og prøver å kalibrere den nye skjermen så detr var fint dere sa noe om dem også Siter
Fredrik Wold Skrevet 26. oktober 2008 Skrevet 26. oktober 2008 Slenger med på at jeg synes de fleste bildene blei litt lyse og utbrent, men det er ikke direkte lett å få en riktig eksponering på alt heller, men skarpheten var upåklagelig Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 26. oktober 2008 Forfatter Skrevet 26. oktober 2008 Hvis jeg finner igjen RAW filene skal jeg se på dem igjen :crazy: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.