Skrevet 7. november 2008 16 år Jeg har nå lastet ned Steam og reaktivert den nedstøvete kontoen min fra Half-Life 2 (og Steam) sine release-dager. The Ship kjøpes i løpet av kvelden edit: nå koster det $20 igjen edit2: det visste dere allerede ja. Sure greier. Da må det vurderes på nytt. 25-30kr er liksom ingenting, 130-140 er noe å vurdere siden jeg egentlig ikke aner hva det er verdt for meg enda.
Skrevet 7. november 2008 16 år Forfatter Jeg liker multiplayer-delen best. Rett på sak, og flere modus å spille, men har så langt testa "Hunt" mest. Jeg har tro på at folk flest kommer til å like The Ship når man får spilt mot noen man vet om eller kjenner - og man får litt stress-frykt-følelse når man vet man er jaktet på.. Hvem vet, kanskje jeg løper etter deg med en golfkølle klar for bruk.
Skrevet 7. november 2008 16 år Eller jeg står klar med en hagle og plaffer deg ned sekunder etter at du slipper ut fra fengselet.. :whistle: Vil anbefale å prøve multiplayer-delen. Det er utrolig underholdene! Det er et enkelt spill å sette seg inn i, men samtidig er det så bra laget at det blir gøy
Skrevet 7. november 2008 16 år Ja, du har fått meg til å kjøpe spillet Ola Haldor, og jeg har spilt gjennom single player og synes det var veldig morro, men kan tenke meg det blir enda bedre online, særlig når man spiller mot folk man kjenner litt. Men jeg er veldig opptatt nå med eksamenslesing og jobbing, så tror jeg venter med å spille online til jeg er ferdig med eksamene i midten av desember.
Skrevet 8. november 2008 16 år Forfatter Kanskje seint på natta - men noen som er med? Har satt opp server... Bare legg meg til på steam, så prates vi der. Søk på "olahaldor" i Community.
Skrevet 9. november 2008 16 år Forfatter Har satt opp en dedicated server nå med plass til 16 stk. Så får vi se om det blir noe aktivitet.. Dere finner den som "The Ship @ FS.no" - passordet er "fs"
Skrevet 9. november 2008 16 år Jeg er med Håper det kommer flere. Veldig gøy å spille med folk man vet hvem er
Skrevet 17. november 2008 16 år Forfatter Har ikke snøring på om jeg har deg på steam eller ei - alle bytter nick i hytt og pine - hvorfor kan ikke alle bare skrive fornavn+etternavn?! Uansett, du finner meg via Community og søke på "olahaldor".
Skrevet 17. november 2008 16 år Har ikke snøring på om jeg har deg på steam eller ei - alle bytter nick i hytt og pine - hvorfor kan ikke alle bare skrive fornavn+etternavn?! Uansett' date=' du finner meg via Community og søke på "olahaldor". [/quote'] La deg til via community. Tenkte jeg skulle prøve dette etter hvert jeg også. Jonny (LongGone)
Skrevet 17. november 2008 16 år Heter joyu12 med nick Private Corsica, hvis det er mulig â fâ et gjestepass Audun :whistle:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.